  • 1. Data: 2008-05-20 11:23:22
    Temat: Prośba studentki z Torunia
    Od: x...@g...com

    Dzień Dobry
    Mam na imię Kasia i jestem studentką Wyzszej Szkoły Bankowej w
    Toruniu. Zwracam się z prośbą o wypełnienie mojej ankiety.
    Ankieta będzie użyta w mojej pracy licencjackiej.

    Link do ankiety
    http://www.ankietakasia.republika.pl/

    Z góry dziękuje wszystki i przepraszam za zaśmiecanie grup dyskusyjnych

  • 2. Data: 2008-05-20 13:03:53
    Temat: Re: Prośba studentki z Torunia
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 20 May 2008 04:23:22 -0700 (PDT), x...@g...com wrote:

    >Z góry dziękuje wszystki i przepraszam za zaśmiecanie grup dyskusyjnych

    Skoro robisz coś, za co przepraszasz, to może po prostu NIE RÓB?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 3. Data: 2008-05-20 13:39:02
    Od: IżI <dzolero@g[kurka_lej_spam_w_morde]mail.com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Skoro robisz coś, za co przepraszasz, to może po prostu NIE RÓB?

    E tam. Skoro przeprasza, tzn. że wykazała trochę taktu i jednak
    uszanowała czytających tą grupę.
    Wolę taki post niż spamowanie przez boty "ENLARGE YOUR PENNIS NOW". ;)

  • 4. Data: 2008-05-20 13:39:21
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    wiadomości news:51j534tb238k0ovu3vdkglrrumglng4sh9@4ax.com...

    > Skoro robisz coś, za co przepraszasz, to może po prostu NIE RÓB?

    http://republika.onet.pl/ankieta.html?ankieta_id=358
    7259&stat=

    ;))

    pzdr,