  • 1. Data: 2008-05-19 21:05:28
    Temat: Polisa inwestycyjna (na zycie i dozycie) - gdzie, jaka?
    Od: Arek <p...@g...com>

    Mam troche pieniedzy do zainwestowania. Pieniadze beda potrzebne za
    rok. Myslalem o zalozeniu polisy inwestycyjnej, bo procent jest wyzszy
    niz na kontach oszczednosciowych i nie trzeba zamrazac kapitalu na
    bardzo dlugo. Jakie polisy polecacie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-19 21:11:57
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > rok. Myslalem o zalozeniu polisy inwestycyjnej, bo procent jest wyzszy
    > niz na kontach oszczednosciowych i nie trzeba zamrazac kapitalu na

    jeżeli jesteś zdecydowany na taką usługę to wybierz polisę z jak najwyższym
    oprocentowaniem (zakładam, że innych opłat nie ma) i zapomnij o kasie na 12
    miesięcy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-19 21:21:41
    Od: Arek <p...@g...com>

    On May 19, 11:11 pm, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

> [...]
    > oprocentowaniem (zakładam, że innych opłat nie ma) i zapomnij o kasie na 12

    A jakies konkretne? Jakos nie moge znalezc nic sensownego w sieci...

  • 4. Data: 2008-05-19 21:38:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    A jakies konkretne? Jakos nie moge znalezc nic sensownego w sieci...

    Nordea, Axa, AIG...oferta takich polis jest całkiem spora

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-05-20 05:43:01
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Arek pisze:
> [...]
    > rok. Myslalem o zalozeniu polisy inwestycyjnej, bo procent jest wyzszy
    > niz na kontach oszczednosciowych i nie trzeba zamrazac kapitalu na

    DB do spółki z CU 8% (realnie netto 6,48%)
    Getin 7,6% 9realnie netto (6,15%)
    Fortis, Nordea 7,5% (6,07%)

    (Wszystko w reklamach oszukańczo ubruttowione wiec minus belka)

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 6. Data: 2008-05-20 08:04:11
    Od: Arek <p...@g...com>

    On May 20, 7:43 am, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:

    > DB do spółki z CU 8% (realnie netto 6,48%)
    > Getin 7,6% 9realnie netto (6,15%)
    > Fortis, Nordea 7,5% (6,07%)
    >
    > (Wszystko w reklamach oszukańczo ubruttowione wiec minus belka)

    Wielkie dzięki za to podsumowanie! Wybiore sie dzisiaj do DB i obadam
    szczegoly!

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2008-05-20 16:43:38
    Od: "Andri" <q...@w...pl>

    > DB do spółki z CU 8% (realnie netto 6,48%)
    > Getin 7,6% 9realnie netto (6,15%)
    > Fortis, Nordea 7,5% (6,07%)
    >
    > (Wszystko w reklamach oszukańczo ubruttowione wiec minus belka)

    a czemu ubruttowine? jesli dzialaja jako polisa to bez podatku powinno byc

  • 8. Data: 2008-05-20 17:33:10
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > a czemu ubruttowine? jesli dzialaja jako polisa to bez podatku powinno byc

    bo one są bez podatku tylko, ze cwane TU podaja oprocentowanie po
    ubruttowieniu, aby "ulatwic" klientowi porownanie ze standardowymi
    lokatami....

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-05-20 19:26:40
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Andri pisze:

    > a czemu ubruttowine? jesli dzialaja jako polisa to bez podatku powinno byc

    Zwyciestwo marketingu nad rozumem