  • 1. Data: 2008-05-20 09:53:46
    Temat: inteligo padło
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    najpierw w historii info, że operacje dzisiejsze nie zaksięgowane a teraz
    przerwaa techniczna - czytaj awaria, której nie wiedzą jak usunąć ;)

  • 2. Data: 2008-05-20 09:59:09
    Temat: Re: inteligo padło
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plxxx>

    No chyba jakis total im sie zdarzyl bo nic nie dziala. (www, obsluga
    teleficzna konta, wyplaty z bankomatow, transakcje kartowe)
    Pierwsza sesja Elixiru sie nie odbyla, i nie wiadomo czy jakakolwiek sie
    dziasiaj odbedzie.
    Az dziwne, ze mozna bylo sie dodzwonic do konsultanta.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 3. Data: 2008-05-20 10:58:56
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    gasper pisze:
    > najpierw w historii info, że operacje dzisiejsze nie zaksięgowane a
    > teraz przerwaa techniczna - czytaj awaria, której nie wiedzą jak usunąć ;)

    Ciekawe czy iPKO dziala

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 4. Data: 2008-05-20 11:03:09
    Od: g...@g...com

    > Az dziwne, ze mozna bylo sie dodzwonic do konsultanta.

    > pozdrawiam
    > pawelWN

    tak? :) ja wisiałem przez kwadrans na linii i słuchałem ich bajecznej
    melodyjki aż straciłem cierpliwość, widać społeczeństwo rozpoczęło
    akcję doinformowywania się co się dzieje z ich pieniędzmi

  • 5. Data: 2008-05-20 11:10:05
    Temat: Re: inteligo pad3o
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    >melodyjki aż straciłem cierpliwość, widać społeczeństwo rozpoczęło
    >akcję doinformowywania się co się dzieje z ich pieniędzmi

    ja tam miałem debet ;) nie wiem jak teraz ale przed awarią był ;)

  • 6. Data: 2008-05-20 11:13:02
    Od: R...@g...com

    On 20 Maj, 13:10, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik <g...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:e8af93f5-19de-4b3c-98be-8c5a7d8b5ce7@
    m36g2000hse.googlegroups.com...

    > ja tam miałem debet ;) nie wiem jak teraz ale przed awarią był ;)

    Nieciekawie... Wczoraj wieczorem zleciłem przelew. MIał być
    zrealizowany dzisiaj pierwszą sesją, no i oczywiście nie poszedł...
    A odbiorca niecierpliwie czeka na pieniądze... I teraz tradycyjne
    pytanie "A kto mi za to zwróci?!" ;)

    Inteligo dało ciała... Ostatnia taka awaria, ile sięgam pamięcią, była
    w 2005 roku. Wtedy mieli problem ponoć z jakimś serwerem.

    No i teraz przez Inteligo mój kot będzie głodny bo nie mogłem zapłacić
    w sklepie za Whiskasa... :[

    Pozdr.
    RadkoR

  • 7. Data: 2008-05-20 11:18:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Maj, 13:13, R...@g...com wrote:

    > No i teraz przez Inteligo mój kot będzie głodny bo nie mogłem zapłacić
    > w sklepie za Whiskasa... :[

    Za wszystko inne mozesz zaplacic karta mastercard ;)

  • 8. Data: 2008-05-20 11:20:30
    Od: qbavsop <q...@g...com>

    najlepsze jest to że dziś wypada dzień płacenia podatku dochodowego do
    US, ciekawe czy bank zapłaci moje karne odsetki ;)

  • 9. Data: 2008-05-20 11:21:57
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    gasper pisze:
    > Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > ja tam miałem debet ;) nie wiem jak teraz ale przed awarią był ;)

    Panowie ja juz wiem TO ATAK na prezesa .... dzisiaj "urzad" prezesa
    przejmuje Pruski wiec to celowy pasztet na pierwszy dzien :)

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 10. Data: 2008-05-20 11:26:02
    Od: R...@g...com

    Udało mi się przed chwilą dodzwonić na Infolinie, zalogować i
    sprawdzić stan konta, więc chyba pomału wszystko wraca do normy...
    Szkoda, że przypadkiem nie znalazła się tam jakaś kilkucyfrowa
    suma... :P

    RadkoR