  • 1. Data: 2008-05-20 07:20:18
    Temat: Wydajesz - zarabiasz...ciekawostka
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    O nowym koncie w ofercie bzwbk juz na grupie bylo. Oplata miesieczna za nie
    to 7zl, ale...(tutaj cytat):
    "Jednak w ramach promocji dla kont założonych do końca lipca przy wpływach
    na rachunek w wysokości 1000 zł miesięcznie, opłata będzie zniesiona. Co
    ciekawe, promocją tą są objęte tylko niektóre regiony - Pomorze, Malopolska,
    Podkarpacie, Śląsk, Łódź i Warszawa"

    Widziałem (kilka dni temu) wielką reklamę z Leo na bzwbk w Wawie. Małym
    drukiem było na niej napisane, że za konto założone do 31.07.2008 w
    Warszawie opłata nie będzie pobierana jeżeli wpływy wyniosą 1000zł/m-c.

    I teraz pytanko:
    1. czy jezeli w Wawie konto zalozy sobie osoba zameldowana w innym miescie
    to skorzysta ze zwolnienia?
    2. co sądzicie o takich regionalnych promocjach, ludzie w Wawie nie płacą,
    ale w Poznaniu już tak...?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-05-20 07:32:52
    Temat: Re: Wydajesz - zarabiasz...ciekawostka
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Maj, 09:20, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > ciekawe, promocją tą są objęte tylko niektóre regiony - Pomorze, Malopolska,

    Skad masz te informamacje?
    Na ich stronach nic nie znalazlem.

  • 3. Data: 2008-05-20 07:35:45
    Od: "portos" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > na rachunek w wysokości 1000 zł miesięcznie, opłata będzie zniesiona. Co
    > ciekawe, promocją tą są objęte tylko niektóre regiony - Pomorze,

    Wiem z oddziału na podkarpaciu że faktycznie nie ma opłaty za konto jeśli
    teraz je założysz

  • 4. Data: 2008-05-20 07:48:02
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Skad masz te informamacje?
    > Na ich stronach nic nie znalazlem.
    >

    > Wiem z oddziału na podkarpaciu że faktycznie nie ma opłaty za konto jeśli
    > teraz je założysz

    tutaj jest więcej info:
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/nowy_rachunek_
    bz_wbk_pozwoli_zarobic_klientowi,display,36652

    to samo widzialem na żywo = na plakacie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-05-20 08:45:33
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    RobertS pisze:

    > 2. co sądzicie o takich regionalnych promocjach, ludzie w Wawie nie płacą,
    > ale w Poznaniu już tak...?

    Czy może być większa zniewaga dla poznaniaka?

    Sebastian

  • 6. Data: 2008-05-20 08:56:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Maj, 10:45, Sebastian <n...@n...com> wrote:

    > Czy może być większa zniewaga dla poznaniaka?

    Moze to taka nowa zagrywka marketingowa.
    Lydzie z miast nieobjetych promocja przyjda dla zasady wyklucac sie do
    banku o dyskryminacje regionalna - a tu myk...i juz maja przed nosem
    umowe o darmowe prowadzenie przy spelnieniu powyzszych warunkow.
    i glupio bedzie odmowic.... ;)

  • 7. Data: 2008-05-20 09:12:58
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Czy może być większa zniewaga dla poznaniaka?

    jestem z Poznania, ale czesto bywam w Wawie wiec ciekawe jak zostalbym
    potraktowany, gdybym tam chcial zalozyc sobie konto...?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-05-20 09:15:59
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > jestem z Poznania, ale czesto bywam w Wawie wiec ciekawe jak zostalbym
    > potraktowany, gdybym tam chcial zalozyc sobie konto...?

    a jak bedzie trza, to nawet na ten jeden dzień zakładania konta zameldujesz sie
    w Warszawie ;)

  • 9. Data: 2008-05-20 09:17:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Maj, 11:12, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > jestem z Poznania, ale czesto bywam w Wawie wiec ciekawe jak zostalbym
    > potraktowany, gdybym tam chcial zalozyc sobie konto...?

    Wiecej na temat konta - porownanie.
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nowy-rachunek-BZ-WBK
    -pozwoli-zarobic-klientowi-1768915.html

  • 10. Data: 2008-05-20 10:35:34
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    pierwsze zdanie: "Bank Zachodni WBK wprowadził na polski rynek rachunek typu
    moneybank."
    Czy warto czytać dalej? Może przecinki się poprzestawiały, może procenty
    zamieniły się w promile? ;-)

    pozdrawiam
    Mariusz