  • 11. Data: 2007-09-14 18:55:29
    Temat: Re: Prośba o radę
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "hf-commander" <s...@h...pl> wrote in message
    news:fcej79$ouf$1@news.dialog.net.pl...

    > zalatwil. Dzwonilem na darmowa infolinie ale pojawialy sie ciagle
    > sprzeczne informacje.

    <cite>
    Na telefony stracilem duze sume pieniedzy.
    </cite>

    A jak duza kwote mozna stracic na darmowe rozmowy? ;)

    MK

  • 12. Data: 2007-09-15 06:19:40
    Od: hf-commander <s...@h...pl>

    On 2007-09-14 20:55:29 +0200, "MK" <m...@i...pl> said:

> [...]
    > Na telefony stracilem duze sume pieniedzy.
    > </cite>
    >
    > A jak duza kwote mozna stracic na darmowe rozmowy? ;)

    Pytanie bez sensu. Czy telefonujac z telefonu komorkowego w czasie
    jazdy do Warszawy na lotnisko i logujac sie za kazdym razem jest to
    darmowe polaczenie?
    Czy dzwoniac z lotniska kilka razy w dniu wylotu tez rozmawialem gratis?
    Problem w tym, ze za kazdym razem odbiera inna osoba i mowi co innego.
    Na koncu okazuje sie, ze wszystkie te osoby wprowadzaly mnie w blad.
    Czy to tak ciezko zrozumiec?
    Czy to jest ta polityka jakosci o ktorej Citi pisze na swoich stronach?
    Jestem w Citi juz 10 lat, posiadam platynowa karte, a potraktowano mnie
    jak smiecia.
    Za to zostalem przeproszony, ale fakt faktem, ze z obsluga nie jest najlepiej.
    S.K.

  • 13. Data: 2007-09-15 09:27:26
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Sat, 15 Sep 2007 08:19:40 +0200
    hf-commander <s...@h...pl> wrote:

    > Za to zostalem przeproszony, ale fakt faktem, ze z obsluga nie jest
    > najlepiej. S.K.

    Pozostaje ci tylko jedno - konto z własnym doradcą, które staje się już
    coraz bardziej powszechne w .pl albo jeżeli masz wystarczające dochody
    to priv. banking i będziesz miał przynajmniej pewność, że załatwiasz z
    jedną osobą ;)

    Xenocide

  • 14. Data: 2007-09-15 09:42:32
    Temat: Re: Prośba o rad
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "hf-commander" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Jestem w Citi juz 10 lat, posiadam platynowa karte, a potraktowano mnie
    > jak smiecia.

    To już nie te czasy, że kolor karty był wyznacznikiem czegokolwiek. Tym
    bardziej, że Citi platynowe wydaje od bardzo dawna, więc i inflacja w tym
    segmencie u nich większa. Jak bank zaczyna wydawać karty nowego segmentu, to
    dbają o ich posiadaczy. Jak tych posiadaczy zaczyna się robić dużo, wszędzie
    się pogorszy, cudów nie ma.

    marekz

  • 15. Data: 2007-09-18 17:55:31
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > po ogromnym rozczarowaniu z Citi Bankiem poszuję banku, który będzie
    > poważnie traktował mnie jako klienta. Proszę o radę jaki bank wybrać.
    > Zależy mi na koncie osobistym, z którego mogę w razie potrzeby dokonać
    > zapłaty PayPal, wybrać pieniądze za granicą w razie potrzeby w dowolnej
    > walucie. Oczywiscie wazne sa oplaty za te wszystkie mainpulacje.

    http://finanse.netwaluta.pl/kontaosobiste/porownanie
    -kont-osobistych/4/

    --
    PatronX