  • 11. Data: 2013-01-26 10:59:39
    Temat: Re: Promocja dla obecnych klientów mbanku
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu sobota, 26 stycznia 2013 10:33:32 UTC+1 użytkownik sunwick napisał:
    > zadzwonilem, aktywowalem,
    >
    > powiedzieli ze wplyw 2k musi byc od innej osoby niz ja sam,
    >
    > wiec należy miec to na uwadze :)

    a nawet innej osoby, która nie bierze udziału w promocji.
    http://livesmarter.pl/swietna-promocja-mbanku-rachun
    ek-z-premia-dla-obecnych-klientow-ekont/#comment-275
    2

  • 12. Data: 2013-01-26 13:10:25
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-25 23:18, jerry . pisze:
    > http://www.mbank.pl/promocje/konta/premia/
    >
    > Nie rzuca na kolana, ale zawsze coś.

    Dziady. Nie chcą mnie zarejestrować, bo mam wspólne konto z małżonką, a
    promocja dotyczy tylko właściciela. Złożyłem reklamację, zobaczymy.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 13. Data: 2013-01-26 14:14:40
    Od: Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta <c...@g...com>

    Dziś aktywowałem i nawet miła pani mi odpowiedziała, że limit jeszcze
    nie został osiągnięty.

  • 14. Data: 2013-01-26 14:26:11
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dziady. Nie chcą mnie zarejestrować, bo mam wspólne konto z małżonką, a
    > promocja dotyczy tylko właściciela. Złożyłem reklamację, zobaczymy.
    >
    > --

    Hmm, u mnie też jest rachunek wspólny a Pani na infolinii bez problemu
    zarejestrowała i nawet sie nie zająknęła że promocja nie dotyczy wspólnych
    (a faktycznie tak jest w regulaminie). Sam nie wiem co o tym myśleć, może
    zaryzykuję w lutym spełnienie warunków promocji i zobaczymy czy zaliczą -
    znajac burdel panujacy w tym banku może się udać.

  • 15. Data: 2013-01-26 15:25:20
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 26 Jan 2013 13:10:25 +0100, Olo wrote:

    > Dziady. Nie chcą mnie zarejestrować, bo mam wspólne konto z małżonką, a
    > promocja dotyczy tylko właściciela. Złożyłem reklamację, zobaczymy.

    Z regulaminu promocji:

    "W Promocji nie mogą brać udziału Klienci posiadający rachunki wspólne."

  • 16. Data: 2013-01-26 16:30:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 26 stycznia 2013 13:10:25 UTC+1 użytkownik Olo napisał:
    > W dniu 2013-01-25 23:18, jerry . pisze:

    > Dziady.

    Przeczytałeś regulamin promocji z której chcesz skorzystać?
    Wypadało by odszczekać.

  • 17. Data: 2013-01-26 16:53:44
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-26 16:30, Kris pisze:

    > Przeczytałeś regulamin promocji z której chcesz skorzystać?
    > Wypadało by odszczekać.

    Nie mam co odszczekać, w regulaminie jest "posiadających rachunki
    wspólne', a ja mam jeden tylko jeden rachunek w tym banku a żona jest
    współwłaścicielem i też nie ma tam innego rachunku. Do tego konta jest
    tylko wydana jedna karta...

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 18. Data: 2013-01-26 17:02:31
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-26 16:53, Olo pisze:
    > ja mam jeden tylko jeden rachunek w tym banku a żona jest
    > współwłaścicielem

    Czyli macie rachunek wspólny.

  • 19. Data: 2013-01-26 17:11:22
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Dziś aktywowałem i nawet miła pani mi odpowiedziała, że limit jeszcze
    nie został osiągnięty.

    Jakis tajny ten (imho wyimaginowany) licznik, hehe.

  • 20. Data: 2013-01-26 17:19:56
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-26 17:02, osa pisze:
    > Czyli macie rachunek wspólny.

    Tak, ale regulamin mówi "W Promocji nie mogą brać udziału Klienci
    posiadający rachunki wspólne" Kluczowe jest słowo rachunki - czyli
    więcej niż jeden. Regulamin nie mówi, iż w promocji nie mogą brac
    udziału Klienci posiadający rachunek wspólny.....
    Reklamacja złożona, zobaczymy.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.