  • 1. Data: 2013-01-25 18:27:39
    Temat: Getin UP i TVP.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Czarnecki dogadał się z Braunem. Ale młodzi w zamierzeniu klienci
    GetinUp, chyba w wiekszości i tak nie płacą abonamentu. Więc po co im
    taki wątpliwy bonus?
    Dziwoląg to jakiś rzeczywiście. Ale może ja się nie znam....

    http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,Masz-konto-w-b
    anku-Abonamentu-nie-placisz,wid,15284522,wiadomosc.h
    tml

  • 2. Data: 2013-01-25 18:55:55
    Temat: Re: Getin UP i TVP.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,Masz-konto-w-b
    anku-Abonamentu-nie-placisz,wid,15284522,wiadomosc.h

    Getin to niech zrobi porzadna bankowosc internetowa, dostep do rachunkow
    walutowych przez net, tansze przelewy walutowe, itd, a nie coraz bardziej
    debilne promocje...