  • 1. Data: 2013-01-25 19:37:37
    Temat: Księgowanie płatności kartą mbank - pomóżcie
    Od: Benny <j...@g...com>

    Witam. Biorę udział w promocji z groupona mbanku (zapłata kartą 300 zł - premia 100
    zł). Dokonałem dzisiaj transakcji w markecie (25.01.2012). W zablokowanych pojawiła
    się ta transakcja z terminem zakonczenia 1.02.2012. Aż tyle trwa księgowanie
    operacji? Czy jest możliwość zapłaty gdzieś aby szybciej zaksięgowano? Proszę o pomoc
    wyjadacze

  • 2. Data: 2013-01-25 19:48:01
    Temat: Re: Księgowanie płatności kartą mbank - pomóżcie
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 25.01.2013 o 19:37 Benny <j...@g...com> pisze:

> [...]
    > 1.02.2012. Aż tyle trwa księgowanie operacji? Czy jest możliwość zapłaty
    > gdzieś aby szybciej zaksięgowano? Proszę o pomoc wyjadacze

    blokada wynosi 7 dni, ale transakcja powinna rozliczyć się szybciej, wg
    mnie koło wtorku/środy powinieneś mieć już ją zaksięgowaną.
    [sas]