  • 1. Data: 2013-01-25 23:18:25
    Temat: Promocja dla obecnych klientów mbanku
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    http://www.mbank.pl/promocje/konta/premia/

    Nie rzuca na kolana, ale zawsze coś.

  • 2. Data: 2013-01-25 23:49:58
    Temat: Re: Promocja dla obecnych klientów mbanku
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    W dniu 2013-01-25 23:18, jerry . pisze:
    > http://www.mbank.pl/promocje/konta/premia/
    >
    > Nie rzuca na kolana, ale zawsze coś.

    Czy ktoś sprawdzał na infolinii czy pula 1000 promocyjnych kont jeszcze
    nie skończyła się?

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 3. Data: 2013-01-25 23:52:58
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "jerry ." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    http://www.mbank.pl/promocje/konta/premia/

    Nie rzuca na kolana, ale zawsze coś.

    Dziękuje za informację, warunki łatwe do spełnienia, a zawsze to parę (max
    30) PLN miesięcznie. Jeśłi ktoś jest chętny to radzę się spieszyć bo
    promocja dotyczy tylko pierwszych 1.000 klientów, a udzial trzeba zgłosić na
    infolinii.

  • 4. Data: 2013-01-25 23:53:56
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "liliputek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś sprawdzał na infolinii czy pula 1000 promocyjnych kont jeszcze
    > nie skończyła się?
    >
    > Pozdrawiam
    > liliputek

    Ja się przed chwilą zapisalem czyli jeszcze sie nie skonczyla.

  • 5. Data: 2013-01-26 00:07:18
    Temat: Re: Promocja dla obecnych klient?w mbanku
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    W dniu 2013-01-25 23:53, Przemek pisze:
    > U?ytkownik "liliputek" <l...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ja si? przed chwil? zapisalem czyli jeszcze sie nie skonczyla.

    Też przed chwilą dzwoniłem i mam inne odczucia. Konsultant nie był w
    stanie powiedzieć czy promocja jest jeszcze aktywna czy nie ponieważ nie
    ma dostępu do informacji ile osób zgłosiło chęć uczestnictwa.
    Rzekomo promocja trwa od 23 stycznia. Zgodnie z regulaminem na stronie
    internetowej promocji codziennie (dni robocze) miała być aktualizowana
    informacja o liczbie pozostałych miejsc w promocji. Niestety nic się nie
    wyświetla.
    Zapewne promocja została uruchomiona dopiero dzisiaj po 16.00 i dlatego
    nie było ani jednej aktualizacji. Konsultant zalecał zadzwonienie w
    poniedziałek celem sprawdzenia czy załapałem się na promocję.

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 6. Data: 2013-01-26 00:38:21
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Dziękuje za informację, warunki łatwe do spełnienia, a zawsze to parę (max
    > 30) PLN miesięcznie.

    Upierdliwe (min. 15 transakcji na miesiac), ale ujda, ale... :

    "Kto może skorzystać z promocji?
    Każdy Klient, który posiadał rachunek indywidualny w dniu 23 stycznia 2013
    r. oraz kartę debetową lub/oraz kredytową powiązaną z tym rachunkiem."

    ...i dupa :).

    > Jeśłi ktoś jest chętny to radzę się spieszyć bo promocja dotyczy tylko
    > pierwszych 1.000 klientów

    Brzmi jak promocje z "Reader's Digest",
    tzn. wierzysz w to? :)

  • 7. Data: 2013-01-26 09:04:00
    Od: AP <###@###.pl>

    W dniu 2013-01-25 23:53, Przemek pisze:
    > Użytkownik "liliputek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja się przed chwilą zapisalem czyli jeszcze sie nie skonczyla.

    A na tą chwilę bez kontaktu z mLinią to nie wiadomo, bo licznik na
    stronie nic nie pokazuje ;-)

    [...]
    Aktualna liczba dostępnych miejsc to :

    AP

  • 8. Data: 2013-01-26 09:35:19
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-01-25 23:18, jerry . pisze:
    > http://www.mbank.pl/promocje/konta/premia/
    >
    > Nie rzuca na kolana, ale zawsze coś.

    LOL! No faktycznie nie rzuca na kolana, zwłaszcza jeżeli wziąć pod
    uwagę, że dopiero co zrobili wszystko, aby te ich karty polikwidować :-D
    pwz

  • 9. Data: 2013-01-26 09:53:51
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-26 09:35, pwz pisze:

    > LOL! No faktycznie nie rzuca na kolana, zwłaszcza jeżeli wziąć pod
    > uwagę, że dopiero co zrobili wszystko, aby te ich karty polikwidować :-D
    > pwz

    Normalne. Zobaczyli dno w sakiewce, to teraz kombinują jak nałapać
    jeleni bez wydatków :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 10. Data: 2013-01-26 10:33:32
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    zadzwonilem, aktywowalem,
    powiedzieli ze wplyw 2k musi byc od innej osoby niz ja sam,
    wiec należy miec to na uwadze :)