  • 1. Data: 2013-01-25 22:39:07
    Temat: BZWBK - "7% zwrotu za platnosc karta w internecie"
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    Witam

    Byl (jest) sobie taki konkurs/promocja:
    https://www.bzwbk.pl/mikrosite/zimowe-7-procent/stro
    na-glowna.html

    BZWBK prawdopodobnie wyplacil wlasnie zdobyte wisnie
    (oczywiscie nie w pelnej-wyliczonej wysokosci)
    Pewnie kasa na nagrody skonczyla sie predzej
    (AFAIR bylo/jest 2x po 50 baniek)

    --
    T.F.

  • 2. Data: 2013-01-26 07:40:25
    Temat: Re: BZWBK - "7% zwrotu za platnosc karta w internecie"
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-25 22:39, T.F. pisze:
> [...]
    > (oczywiscie nie w pelnej-wyliczonej wysokosci)
    > Pewnie kasa na nagrody skonczyla sie predzej (AFAIR bylo/jest 2x po 50

    Aminedala - powiedział Obi Wan. :(

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2013-01-26 10:11:44
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Aminedala - powiedział Obi Wan. :(
    mi tez na razie nie dali, a na pewno sie nalezy, mniej lub wiecej :)