  • 1. Data: 2004-05-27 15:16:14
    Temat: Problem z kartą kredytową PKO BP
    Od: "Kronos" <p...@i...pl>

    Witam,

    Mam następujące pytanie/problem.
    Czy macie jakieś pomysły dlaczego nie mogłem dokonać blokady kwoty
    (niezbędne np. przy wynajmowaniu samochodu)
    na karcie kredytowej VISA Srebrna PKO BP, rzecz działa się kilkukrotnie za
    granicą (Niemcy, USA), limit był niewykorzystany.
    Pani próbująca dokonać blokady stwierdziła brak autoryzacji (po mojej
    prośbie spróbowała autoryzacji głosowej - skutek taki sam).
    Obsługa PKO BP stwierdziła brak jakichkolwiek prób/pytań o autoryzację.
    Transakcje płatnicze zostały dokonane prawidłowo (także za granicą).
    Jakieś pomysły skąd takie sytuacje? Czy to pech?
    Co zrobić z tą sytuacją?

    Pozdr.
    Kronos

  • 2. Data: 2004-05-28 07:02:00
    Temat: Re: Problem z kartą kredytową PKO BP
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

> [...]
    > Transakcje płatnicze zostały dokonane prawidłowo (także za granicą).
    > Jakieś pomysły skąd takie sytuacje? Czy to pech?

    Witam,

    Wg mnie karty kredytowe w PKO BP to jedna wielka porazka. Swego czasu
    posiadalem taka karte i mialem same problemy.
    Rachunki splywaly mi np po 2-3 miesiacach od daty zakupu i Bank szedl w
    zaparte ze to normalne przy kartach kredytowych.
    W pewnym momencie przestalem nad karta panowac bo nie weidzialem ile wydalem
    i ile mam do wydania.

    Wyrobilem sobie karte w CiTi i odziwo niemam z nia problemow i wszystko jest
    aktualizoawnie w max 3 dni.

    Pozdrawiam
    Piotrek,

  • 3. Data: 2004-05-28 14:00:46
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czyli miałeś 3-4 miesiące kredytu za 1% ...
    JaC

  • 4. Data: 2004-05-28 22:24:54
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Piotrek" <p...@b...pl> writes:

    > Rachunki splywaly mi np po 2-3 miesiacach od daty zakupu i Bank szedl w
    > zaparte ze to normalne przy kartach kredytowych.

    Tu akurat mial racje, nie ma w tym nic nienormalnego. Zwlaszcza jak
    sie jezdzi do dziwnych krajow, w ktorych szef sklepu dwa razy
    w miesiacu jezdzi "do miasta" "karty zalatwiac".

    Gorzej by bylo, gdyby takie transakcje obciazaly konto z data ich
    wykonania (nie obciazenia banku - ale tak to chyba tylko mBank robi
    i mam nadzieje, ze tylko przy VE). Normalnie nie jest to zadnym
    problemem, zakladajac ze ktos ma odpowiedni limit kredytowy.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 5. Data: 2004-06-02 06:27:00
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Tu akurat mial racje, nie ma w tym nic nienormalnego. Zwlaszcza jak
    > sie jezdzi do dziwnych krajow, w ktorych szef sklepu dwa razy
    > w miesiacu jezdzi "do miasta" "karty zalatwiac".

    Witam

    Transakcje byly wykonywane w Polsce a nie zagranica i to mnie dziwilo.
    Po pozbyciu sie karty PKO BP klopotyzniknely :)

    salut
    Piotrek,