  • 1. Data: 2004-05-27 12:37:23
    Temat: Uwaga na PZ w mBanku
    Od: "K " <k...@W...gazeta.pl>

    Pelna wersja na:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=139
    420&t=139420
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=138
    163&t=138163

    "Krotka historia moich perypetii z mbankiem, astercity i PZ.

    Jakies 2 miesiace temu wyslalem rezygnazje z PZ do Astercity, po miesiacu
    stwierdzajac ze PZ jest jeszcze aktywne dowiedzialem sie ze Astercity nie
    wyslalo odwolania do mbanku i nie zamierza tego wyslac bo "oni tego nie
    robia".
    Zadzwonilem do mBanku z zapytaniem co w takiej sytuacji, konsultant
    stwierdzil ze powinienem wyslac do nich rezygnacje i po sprawie. Tak tez
    uczynilem. Wyslalem to jednak zwyklym listem i oczywiscie mbank nie otrzymal
    mojego pisma. Dokladnie tydzien temu wyslalem kurierem z potwierdzeniem
    odbioru jeszcze raz rezygnacje z PZ i z tego co wiem kurier dostarczyl je w
    zeszly czwartek do mbanku.
    Do dzisiaj PZ jest aktywne. Infolinia twierdzi ze nie otrzymali takiego pisma
    a nawet gdyby otrzymali to i tak nie go usuna bo ja sam nie moge z niego
    zrezygnowac - moze to zrobic tylko f-ma ktorej PZ dotyczy czyli Astercity.
    Na moja sugestie zeby przeczytala sobie informacje jaka znajduje sie na
    stronach mbanku:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/mbiznes/pz.html
    czyli:
    "Polecenie zapłaty wycofasz w bardzo prosty sposób: wypełniając 2 egzemplarze
    odpowiedniego formularza i przesyłając jeden egzemplarz listem poleconym do
    wierzyciela a drugi do mBanku."
    stwierdzila ze rzeczywiscie mam racje ale powtorzyla swoja formulke ze i tak
    sam nie moge odwolac sobie PZ. Przypomne tylko ze zrobilem dokladnie to co
    jest tam napisane.
    Zeby bylo smieszniej jak chcialem zlozyc reklamacje dotyczaca tej sytuacji
    powiedzala ze nie moze jej przyjac bo zawiesil sie jej jakis system i
    najlepiej jakbym sie rozlaczyl i zadzwonil do kogos innego...
    Rece opadaja - a ja kiedys polecalem ten bank znajomym..."

  • 2. Data: 2004-05-27 13:08:51
    Temat: Re: Uwaga na PZ w mBanku
    Od: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>

    Użytkownik K <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > "Krotka historia moich perypetii z mbankiem, astercity i PZ.

    gratuluję
    dowodzi to tylko faktu, że wszystko można skomplikować jeśli się tylko
    bardzo chce :)))

    w przyszłości proponuję
    a) wypełnić druk odwołania zgody na pobieranie środków przy użyciu PZ
    b) wysłać durk listem poleconym na adres mBanku

    w przypadku pobrania przez kontrahenta środków z rachunku proponuję złożyć
    reklamację, załączając kopię wysłanego pisma oraz kopię potwierdzenia
    wysłania litu poleconego

    >Infolinia twierdzi ze nie otrzymali takiego pisma
    >a nawet gdyby otrzymali to i tak nie go usuna bo ja sam nie moge z niego
    >zrezygnowac - moze to zrobic tylko f-ma ktorej PZ dotyczy czyli Astercity.

    a swoją drogą to ciekawy jestem czy mLinki rzeczywiście opowiadają takie
    gŁupoty czy to raczej przekłamanie "na linii" :))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-05-27 13:22:45
    Od: "K " <k...@N...gazeta.pl>

    plusz <p...@i...nie.spamuj.pl> napisał(a):

    > w przyszłości proponuję

    dziekuje ale nie zamierzam w przyszlosci korzystac z PZ w mbanku

    > a swoją drogą to ciekawy jestem czy mLinki rzeczywiście opowiadają takie
    > gŁupoty czy to raczej przekłamanie "na linii" :))

    tak, tak, prowizja za przelewy to tez przeklamanie "na linii" :))
    ale troche Cie rozumiem, dopoki mnie to nie spotkalo tez staralem sie
    wszelkie krytyczne uwagi na temat wspanialego banku traktowac z "lekka doza
    niedowierzania" - teraz wiem ze to byly po prostu klapki na oczach (a moze
    kiedys mbank nie byl taki zly... :)

  • 4. Data: 2004-05-27 13:31:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    doza
    > niedowierzania" - teraz wiem ze to byly po prostu klapki na oczach (a moze

    Złóż reklamację w związku z tym, że nie wykonali Twojej dyspozycji odwołania
    PZ. Dorzuć też żądanie wyjaśnienia dlaczego mlinka nie przyjęła od Ciebie
    reklamacji poprzednio. Jeżeli opowiadanie o "systemie" było łgarstwem, to
    drugi raz tego nie zrobi.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-05-27 13:40:05
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > reklamacji poprzednio. Jeżeli opowiadanie o "systemie" było łgarstwem, to

    To milo, ze ktos jeszcze wierzy w mozliwosc poprawy w mSyfie....
    Naprawde cieszy ten fakt !

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2004-05-27 13:50:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To milo, ze ktos jeszcze wierzy w mozliwosc poprawy w mSyfie....
    > Naprawde cieszy ten fakt !

    Następny z obsesją? A co robisz w przypadku niewykonania dyspozycji w
    dowolnym banku? Chyba reklamacja jest normalną reakcją?

  • 7. Data: 2004-05-27 14:02:48
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > "Krotka historia moich perypetii z mbankiem, astercity i PZ.
    >
    > Jakies 2 miesiace temu wyslalem rezygnazje z PZ do Astercity

    Ale nie podpisałeś się tak samo jak na umowie. Naucz się własnego podpisu, a
    unikniesz w przyszłości takich kłopotów.
    Swoją drogą to jest i wina mBanku. Powinni porównać linie papilarne na tych
    dwóch dokumentach. Pies też mógłby sprawdzić czy pisała je ta sama ręka ;)

  • 8. Data: 2004-05-27 14:14:46
    Od: "K " <k...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > reklamacji poprzednio. Jeżeli opowiadanie o "systemie" było łgarstwem, to

    Tak tez uczynilem co nie zmienia faktu ze ostrzegam przed PZ w mbanku...

  • 9. Data: 2004-05-27 14:17:06
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 15:40:05 +0200, w <c94r3a$k49$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał(-a):

    > To milo, ze ktos jeszcze wierzy w mozliwosc poprawy w mSyfie....
    > Naprawde cieszy ten fakt !

    To już ostatni rodzynek, grono wymiera śmiercią naturalną :).
    (ewentualnie nie korzysta, to może zadowolona).

  • 10. Data: 2004-05-27 14:22:16
    Od: "K " <k...@N...gazeta.pl>

    K. K. <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "K " <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie podpisałeś się tak samo jak na umowie.
    Widze ze wiesz wiecej odemnie... :)
    Swoja droga to bardzo ciekawe - chyba ze przeczytales wlasnie co dopisana
    odpowiedz "Ani" z mBanku - szkoda ze "troche" mijajaca sie z prawda...

    > Swoją drogą to jest i wina mBanku. Powinni porównać linie papilarne na tych
    > dwóch dokumentach. Pies też mógłby sprawdzić czy pisała je ta sama ręka ;)

    A ciekawe co by bylo jakby ktos np po paru latach chcial zrezygnowac z PZ
    albo nawet w ogole rozwiazac umowe i zmienilby mu sie troche podpis.
    Chyba bylby skazany na mBank do konca zycia...
    Az cisnie sie na usta nowe hasle reklamowe:
    mBank az do smierci!
    :)