  • From: "Kronos" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problem z kartą kredytową PKO BP
    Date: Thu, 27 May 2004 17:16:14 +0200

    Witam,

    Mam następujące pytanie/problem.
    Czy macie jakieś pomysły dlaczego nie mogłem dokonać blokady kwoty
    (niezbędne np. przy wynajmowaniu samochodu)
    na karcie kredytowej VISA Srebrna PKO BP, rzecz działa się kilkukrotnie za
    granicą (Niemcy, USA), limit był niewykorzystany.
    Pani próbująca dokonać blokady stwierdziła brak autoryzacji (po mojej
    prośbie spróbowała autoryzacji głosowej - skutek taki sam).
    Obsługa PKO BP stwierdziła brak jakichkolwiek prób/pytań o autoryzację.
    Transakcje płatnicze zostały dokonane prawidłowo (także za granicą).
    Jakieś pomysły skąd takie sytuacje? Czy to pech?
    Co zrobić z tą sytuacją?

    Pozdr.
    Kronos