  • 1. Data: 2004-05-27 12:56:16
    Temat: [Było] Limit debetowy na koncie w BPH przez internet
    Od: "Jarek (XLord)" <g...@g...pl>

    Dwa tygodnie temu złożyłem przez system bankowości internetowej BPHPBK Sez@m
    wniosek o zwiększenie limitu debetoweo na RORze.
    Puściłem posta na grupę pytając czy ktoś z Was wie jak to działa, ile trwa
    itp.
    Odpowiadam wszystkim: to nie działa, wniosek poszedł jak kamień w studnie,
    mimo telefonów z mojej strony do banku żadnej reakcji z ich strony.
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2004-05-27 13:33:56
    Temat: Listowne zamknięcie Sezama ?
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Tu sie podepnę: Czy komukolwiek z grupowiczów udało się zamknąć Sezama
    listownie, czy naprawdę konieczna jest wizyta w placówce?

    U mnie początek znajomości z BPH przebiegał bardzo sympatycznie, ale potem
    po doświadczeniu wielu z tych 'przyjemności', o których ostatnio jest
    sporo na grupie, chyba nie ma na co czekać. Dla samego podglądu
    Bursztynowej IMHO nie warto.
    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-05-27 15:16:45
    Temat: Re: Listowne zamknięcie Sezama ?
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    SebCz wrote:
    > Tu sie podepnę: Czy komukolwiek z grupowiczów udało się zamknąć Sezama
    > listownie, czy naprawdę konieczna jest wizyta w placówce?

    A nawet dwie wizyty w placówce.
    Pierwsza celem zamknięcia konta, a druga celem zamknięcia zamknięcia.
    Inaczej ci kasy nie wypłacą.
    Po wielkiej awanturze udało mi się ograniczyć ilość wizyt do jednej i
    napisaniem oświadczenia, że nie korzystałem z karty i, że ewentualne
    zobowiązania z tego tytułu zobowiązuję się pokryć.

  • 4. Data: 2004-05-27 15:24:27
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > napisaniem oświadczenia, że nie korzystałem z karty i, że ewentualne
    > zobowiązania z tego tytułu zobowiązuję się pokryć.

    No to spróbowałem listownie, pismo z Potw.Odb., karty nie miałem aktywnej,
    konto wyzerowałem, wskazałem konto do ewentualnego przelania odsetek,
    poczekam teraz i zobaczymy :)

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-05-28 07:24:33
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości
    > No to spróbowałem listownie, pismo z Potw.Odb., karty nie miałem aktywnej,
    > konto wyzerowałem, wskazałem konto do ewentualnego przelania odsetek,
    > poczekam teraz i zobaczymy :)

    Zablokuj sobie sam dostęp do sezama i lej na nich. Wypowiedzenie zostało
    dokonane, a jak nie będą potrafili sobie tego w systemie zaznaczyć, to ich
    problem. Tym bardziej, że w regulaminie - o czym jestem przekonany - nie ma
    nic o tym, że wypowiedzenie należy załatwiać osobiście w oddziale.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-06-01 09:49:11
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > ma
    > nic o tym, że wypowiedzenie należy załatwiać osobiście w oddziale.

    Wysłałem listem i po 3 dniach rachunek jest już zamkniety! Ale nadal mam
    Sezama (czyli podgląd do karty).
    A napisałem, że chcę zamknąć całość! Oni najwyraźniej chcą mnie naciągnąć
    na opłatę za używanie Sezama, nawet jeśli nie będę miał tam RORu ...
    Posłałem pytanie, zobaczymy co dalej.
    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-06-01 10:25:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    SebCz wrote:
    > Wysłałem listem i po 3 dniach rachunek jest już zamkniety! Ale nadal
    > mam Sezama (czyli podgląd do karty).

    ja mialem przez pare miesiecy, nawet jak karta skonczyla wazność :-)
    ale e-maila sezamowego mam waznego do dzis - z niego wlasnie prosilem żeby mi tą
    kartę i sezama zamknieli
    *** blad ***