    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z BIK-em
    Date: Fri, 14 Jul 2006 08:39:28 -0500

    Sylwek wrote:

    > A czy ważne jest skąd się wzięło 10 (dziesięć) zł??
    > Mnie chodzi o wielkość owego zadłużenia i między innymi, to że
    > bank wpisał mnie do BIK po prawie 2 latach od zakończenia spłaty
    > kredytu. Przez ten czas nie informując mnie o jakiejkolwiek
    > zaległości wobec niego. Przecież gdybym wiedział, że zalegam 10
    > zł, to nie wątpisz, że wpłaciłbym te pieniądze nie wnikając
    > nawet skąd sie wzięła ta zaległość.
    > Pracownik Invest Banku poinformował mnie, że bank nie ma obowiązku
    > informować mnie o tym czy mam zaległości, czy nie, bo to moja
    > sprawa. (poniekąd ma rację)

> [...]
    Czemu dla mojej satysfakcji. Ja nie mam z tego żadnej satysfakcji.
    Odpowiadam ci konkretnie na twój post zgodnie z faktami,
    to że odpowiedź nie jest po twojej myśli nic na to nie poradzę.

    To co ci mogę doradzić, to napisz pismo do dyrektora odziału z
    wyjaśnieniem skąd wzięlo się zadłużenie i że nie jest to zadłużenie
    umyślne. Może ktoś zdecyduje o usunięciu wpisu w BIK.
    Nic więcej zrobić nie możesz. Wtopiłeś z własnej niewiedzy.
    Na przyszłość radzę po spłacie kredytu zawsze rządać od banku pisma
    potwierdzającego zamknięcie kredytu. Wówczas unikniesz takich sytuacji.