  • Data: 2006-07-18 09:35:52
    Temat: Re: Problem z BIK-em
    Od: "Sylwek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Bank nic zlego nie zrobil - domyslam sie, ze mu sie nie oplacalo sciagac
    > tego zadnym sposobem, zas wpis do BIKu jest zgodny z prawda.

    Wiesz co, wydanie 3,5 zł na list polecony, to chyba nie są koszty nie
    do udźwignięcia przez bank :-) Nie sądzisz chyba, że migałbym się
    od spłaty 10 zł ?
    A tak swoją drogą bank ma zarabiać kasę a niepodjęcie próby
    wyegzekwowania ode mnie zaległości, to chyba podpada pod
    niegospodarność :-) Ale pewnie prościej jest zgłosić klienta do
    BIK (pewnie jakiś system komputerowy to robi i kilka kliknięć
    wystarczy) niż wydrukowanie standardowego upomnienia i wysłanie go
    poleconym ;-)

    P.S.
    Już dostałem limit w banku dla, którego 10 zł w BIK-u nie było
    przeszkodą i zaakceptował moją historię z PKO.
    Tak więc wszystko zależy chyba od zdrowego rozsądku. Tym bardziej,
    że na wstępie powiedziałem, że figuruję w BIK i skąd sie tam
    wziąłem.

    Sylwek