  • Data: 2006-07-17 19:27:42
    Temat: Re: Problem z BIK-em
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sylwek" <s...@p...onet.pl> writes:

    > Różnie to bywało. Poczta, inny bank, Invest.
    > Nie zawsze miałem możliwość wpłaty w kasie banku i dlatego wyszły
    > różnice.

    No to wyszly. Kredyt byl w walucie innej niz splaty, jasne bylo ze
    wyjda. Nalezalo sie upewnic czy nie ma z tym zadnego problemu. Bank
    nic zlego nie zrobil - domyslam sie, ze mu sie nie oplacalo sciagac
    tego zadnym sposobem, zas wpis do BIKu jest zgodny z prawda.

    BIK to nie jest zadne biuro informacji o zlych dluznikach, samo
    figurowanie w nim to nie hanba. Jesli inny bank odmawia przyznania
    kredytu ze wzgledu na 10 zl dlug, to jest to wylacznie decyzja
    tego innego banku.

    Banki rozne robia numery ale akurat tu nie widze zadnego problemu.
    --
    Krzysztof Halasa