  • 11. Data: 2002-01-11 15:49:27
    Temat: Re: Premiowy bon oszczednosciowy
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Pociecha" <a...@r...ruch.com.pl> napisał w
    wiadomości

    > Tak chciałbym podjąć 5 gr ( w najgorszym wypadku, bo gdyby sie okazalo, ze
    > moj bon zostal wylosowany to mialbym do podjecia maksymalnie 10 zl)

    Jest kilka klopotow
    - od daty emisji minelo ponad 20 lat
    - nagrode - nawet jesli wylosowales - to najprawdopodobniej (prawie na 100%)
    ulegla przedawnieniu z powodu jej NIEodebrania (10 lat temu sie to
    skonczylo - tak ?) - wiec nie mozesz liczyc na nic wiecej niz wklad
    nominalny - czyli owe 5 groszy.
    polecam poszperac na http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase - moze
    tam sie cos znajdzie - jest tam tez link do zapytan jesli pamietam (tylko
    nie pisz, ze chodzi o jeden bon:-)))))))
    ps
    Twoje ewentualne starania w pokonaniu machiny biurokracji popieram :-) ale
    faktycznie nalezalo by zapoznac sie nawet nie tyle z regulaminem tej
    emisji - ile sprawdzic, czy nie bylo jakiegos rozporzedzenia MF - anulujace
    temat.:-( wiec ze wzgledu na wartosc ;-)) rozpatrzylbym raczej pozostawienie
    sobie papieru dla kolekcji lub dla numizmatyka.

  • 12. Data: 2002-01-11 18:42:06
    Od: "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl>

    Użytkownik Piotr <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1mn0f$lq9$...@n...tpi.pl...
    > 500 zl w 1971 to bylo 1/2 dobrej wyplaty lub calosc kiepskiej wyplaty
    > lecz chyba wiecej niz 100 zl (obecnych) nie jest to warte
    > (patrz inflacja w 1989 roku)
    Nie jest warte.więcej.
    Odsetki były przeznaczane na premie.
    Czyli kupując taki bonm zgadzał się człowiek, ze dostanie tylko nominał.
    Co anjwyzej odsetki od ostatneigo losowania się należą.
    Miałem kiedyś takie bony...
    Sprawdź, czy niema nannich przypadkiem, ze po ostatnim losowaniu jest
    3% -jakoś mi sie to tak kojarzy.
    A podrugie ewidentnie na nich jest Powszechan Kasa Oszczedności.
    Bon 500 jeśli dobrze pamietam jest koloru brązowego?

  • 13. Data: 2002-01-13 17:01:15
    Od: "news.rubikon.pl" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A podrugie ewidentnie na nich jest Powszechan Kasa Oszczedności.
    > Bon 500 jeśli dobrze pamietam jest koloru brązowego?

    Dzieki.
    Rzeczywiscie jest brazowy, i wyemitowany przez Powszechna Kase Oszczednosci.
    Tylko , ze jej juz nie ma. PKO SA, ani PKO BP nie przyznaja sie do tych
    bonow.
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 14. Data: 2002-01-13 17:03:45
    Od: "news.rubikon.pl" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Pociecha" <a...@r...ruch.com.pl> napisał w
    > wiadomości
    > polecam poszperac na http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase - moze
    > tam sie cos znajdzie

    Dzieki za trop. Bardzo dobry link - nie tylko w tej sprawie.
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 15. Data: 2002-01-13 17:19:09
    Od: "Andrzej Pociecha" <a...@p...fm>

    Sorki za nadawce - "news.rubikon.pl"
    za szybko konfigurowalem outlooka

    Andrzej

  • 16. Data: 2002-01-14 13:33:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Andrzej Pociecha <a...@r...ruch.com.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a1ubsb$hid$...@a...webcorp.pl...

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > do

    > Obrazasz wszystkich , ktorzy maja inne od Ciebie spojrzenie na
    rzeczywistosc
    > ? Czy tylko mnie ?

    Pytales, czy mozemy ci pomoc.
    Ja zadeklarowalem , ze nie chce
    Czy odmowe pomocy traktujesz jako obraze?

    Nie lubie ludzi o pogladach podobnych do Twoich.
    Nie potrzebuje, by ludzie mieli poglady podobne do moich

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2002-01-15 09:29:56

> [...]