  • 31. Data: 2002-08-28 13:01:06
    Temat: Re: Prawdziwa Taryfa O
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:akgtpt$em8$2@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Pewnie!
    > Szczególnie z darmowym kredytem na milion, bez żyrantów i innych weksli
    czy
    > zabezpieczeń
    > brakiem wymogu minimalnych wpłat
    > wszystkimi bankomatami na świecie za darmo
    > kartą kredytową za darmo z limitem milion dziennie.

    LOL, ROTFL

    Jakos w Europie takie banki funkcjonuja (Francja) i maja sie calkiem dobrze.
    Dodatkowo - darmowe uslugi jak dla mnie pwoinny byc: wyplata z wlasnych
    bankomatow, prowadzenie rachunku, przelewy.

    --
    JaKi

  • 32. Data: 2002-08-28 18:53:33
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    m...@p...onet.pl pisze:
    >To ja jeszcze raz się zapytam:
    >
    >Gdzie znajdę bezpłatny rachunek:
    >
    >- brak opłat za prowadzenie
    >- wypłata bez prowizji w oddziale lub ewentualnie w bankomacie przy pomocy
    >bezpłatnie wznawianej karty?

    Rachunek a'vista w Pekao S.A.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 33. Data: 2002-08-29 09:40:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czyli rocznie = 12 zl a nie 36 :)

    Tak, ale w mBanku nadal masz karte do eKonta za darmo ;) I nie masz innych
    oplat :)