  • 1. Data: 2002-08-26 10:03:10
    Temat: Pekao SA znow wybitne
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Pekao SA jest kolejne po BI BG - chce 4 zł za wypłatę kaski ze swego
    bankomatu. Podobno dali takie info na wyciągach.
    Może ktoś to potwierdzić, bo wtedy trzeba likwidować konto...

    Kuba

  • 2. Data: 2002-08-26 10:07:24
    Temat: Re: Pekao SA znow wybitne
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Pekao SA jest kolejne po BI BG - chce 4 zł za wypłatę kaski ze swego
    > bankomatu. Podobno dali takie info na wyciągach.
    > Może ktoś to potwierdzić, bo wtedy trzeba likwidować konto...

    Uspokajam: sprawa nie dotyczy podstawowej katy Maestro. Nią nadal bierzemy
    free.
    Od wszystkich innych będzie 4 zł nawet z własnego bankomatu, więc chyba
    dotyczy to tylko VC, która dotychczas była też free?

    Kuba

  • 3. Data: 2002-08-26 10:16:10
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

> [...]
    > Od wszystkich innych będzie 4 zł nawet z własnego bankomatu, więc chyba
    > dotyczy to tylko VC, która dotychczas była też free?

    Tak dokładnie - i jest zmiana stawki - dotychczas było 3%, min. 4zł, teraz
    bedzie 3,5%, min 4 zł ..

  • 4. Data: 2002-08-26 10:40:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Kasia" <k...@w...pl> writes:

    > Tak dokładnie - i jest zmiana stawki - dotychczas było 3%, min. 4zł, teraz
    > bedzie 3,5%, min 4 zł ..

    Dotychczas bylo/jest ZA DARMO. Wiec chyba piszesz o czyms innym.

    MJ

  • 5. Data: 2002-08-26 10:55:05
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Sorki - może rzeczywiście coś źle "uciełam". Podwyższenie opłat dotyczy
    wszystkich kart, za które dotąd płaciliśmym owe 3 % min 4 zł - tak mnie
    poinformował pan na infolinii .. bo niestety na darmo szukać wprowadzanych
    zmian w tabeli opłat i prowizji na stronie pekao ....

  • 6. Data: 2002-08-26 16:27:42
    Od: canis <c...@n...pl>

    XYZ napisał(a):

    > Pekao SA jest kolejne po BI BG - chce 4 zł za wypłatę kaski ze swego
    > bankomatu. Podobno dali takie info na wyciągach.
    > Może ktoś to potwierdzić, bo wtedy trzeba likwidować konto...
    >
    > Kuba

    Cytat z otrzymanego dziś wyciągu:
    "Informujemy, że od dn. 15.09 prowizja od wypłaty gotówki kartami: Visa
    Concerto, Złota Visa Concerto, Eurokarta, Złota Eurokarta, Złota
    Pekao/Shell, Pekao/Shell w bankomacie będzie wynosiła 3,5%, min. 4 zł.
    (..)"

    --
    -canis-

  • 7. Data: 2002-08-27 06:29:31
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    wybierania kasy w dowolnym bankmacie, nawet z Pekao SA karta VISA Concerto
    lub Mastercard, zawsze bylo i jest platne i minimalna oplata rowniez jest w
    tabeli oplat i prowizji. Teraz zmienili widocznie tylko procent.

    Tobi