  • 1. Data: 2002-08-26 15:18:28
    Temat: kredyt mieszkaniowy - BPH PBK
    Od: kulka <k...@N...net>

    Witam,

    Po wnikliwych analizach i rozmowach z przelicznymi konsultantami
    zdecydowałam się na kredyt mieszkaniowy w BPH PBK w CHF.

    W związku z tym mam pytanie do tych, którzy mają doświadczenie w tej
    materii ze wspomnianym bankiem.

    Czy polecacie kredyt w tym banku, czy wręcz przeciwnie i dlaczego.

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 2. Data: 2002-08-26 21:22:24
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy - BPH PBK
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "kulka" <k...@N...net> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > materii ze wspomnianym bankiem.
    >
    > Czy polecacie kredyt w tym banku, czy wręcz przeciwnie i dlaczego.

    Jeśli przez 7 godzin nikt tu nic złego nie napisał, to znaczy chyba,
    że nie można się do niczego przyczepić. ;))

  • 3. Data: 2002-08-26 22:12:43
    Od: kulka <k...@N...net>

    "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomoœci news:ake66e$28f$1
    @korweta.task.gda.pl:

    > Jeśli przez 7 godzin nikt tu nic złego nie napisał, to znaczy chyba,
    > że nie można się do niczego przyczepić. ;))

    Też tak myślę:))

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2002-08-27 11:04:10
    Od: "dink" <K...@o...pl>

    "kulka" <k...@N...net> wrote in message
> [...]
    > zdecydowałam się na kredyt mieszkaniowy w BPH PBK w CHF.
    >
    > W związku z tym mam pytanie do tych, którzy mają doświadczenie w tej

    Mam w tym banku 2 kredyty w CHF - jeden - prostszy, konsumpcyjny załatwiałem
    w W-wie, drugi, dość skomplikowany, mieszkaniowy (mieszkanie na papierze,
    współkredytobiorca, żyranci daleko od siedziby banku) - w Poznaniu. Obydwa
    udało się doprowadzić do szczęśliwego finału, ale obsługa była zdecydowanie
    lepsza w Poznaniu - szli na rękę, nie domagali się mojej umowy o pracę (co
    ich obchodzi?), itp. - reasumując - wszystko zależy od tego na kogo trafisz.

    --
    dink.
    Toyota MR2 Club Poland

  • 5. Data: 2002-08-27 11:25:01
    Od: "kurson" <k...@p...onet.pl>

    > W związku z tym mam pytanie do tych, którzy mają doświadczenie w tej
    > materii ze wspomnianym bankiem.
    >
    > Czy polecacie kredyt w tym banku, czy wręcz przeciwnie i dlaczego.

    Witam!

    Mam kredyt mieszkaniowy w BPH, ale "przechodzę" na analogiczny w Multibanku
    i zamiast raty 650 będę miał 530........ Zaznaczam, że chodzi o tą samą
    walutę, ten sam okres kredytowania, ten sam system spłat (raty równe).
    Dodatkowo nie muszę kredytu zabezpieczać polisą na życie tak jak mam w BPH
    (choć akurat ten wymóg uważam za rozsądny - jak mnie trafi przynajmniej żona
    i dzieci będą miały spłacone mieszkanie :)).
    Kosztem tej zmiany jest zapłata prowizji 2%, ale jak obliczyłem zwóci mi się
    to dosyć szybko.....

    Pozdrawiam
    Darek

  • 6. Data: 2002-08-27 12:21:20
    Od: kulka <k...@N...net>

    "kurson" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci

    > Witam!
    >
    > Mam kredyt mieszkaniowy w BPH, ale "przechodzę" na analogiczny w
    > Multibanku i zamiast raty 650 będę miał 530........

    Na ich stronie jest jedynie informacja o kredytach odnawialnych.
    O hipotecznych ani słowa.

    Czy można gdzieś znaleźć wstępne informacje na temat tych kredytów?

    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2002-08-27 13:24:48
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    No jak to?
    www.planyfinansowe.pl
    Pozdrawiam
    MM

  • 8. Data: 2002-08-27 14:17:58
    Od: "kurson" <k...@p...onet.pl>

    > Czy można gdzieś znaleźć wstępne informacje na temat tych kredytów?

    Ja zadzwoniłem na ich infolinię. Ogólne info uzyskałem od operatora
    (sprawdził m.in. moją zdolność kredytową - orientacyjnie rzecz jasna) a
    później umówił mnie na spotkanie w ich siedzibie na "niezoobowiązującą"
    rozmowę z doradcą kredytowym. Godzinę faceta wypytywałem o różne sprawy
    (miałem już "przejścia" z procedurą kredytową w BPH) i jeżeli wierzyć w to
    co mówił - jest łatwiej w Multibanku.
    Spróbować nie zaszkodzi - faktycznie nie wystawili faktury za to spotkanie
    :))))))

    pozdrawiam
    Darek

  • 9. Data: 2002-08-27 15:27:14
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    .
> [...]
    > O hipotecznych ani słowa.
    >
    > Czy można gdzieś znaleźć wstępne informacje na temat tych kredytów?

    BPHPBK współpracuje z HVB (ta sama grupa) i właśnie Hypo daje kredyty
    hipoteczne, ale na razie nie polecam bo kredyt dawany przez Hypo jest
    liczony (max 80%) od wartości bankowo-hipotecznej a nie rynkowej wycenionej
    za bagatela 800PLN przez ich rzeczoznawcę. No chyba że ustawa weszła już w
    życie i wtedy będą udzielać kredytu do 100% wartości bankowo-hipotecznej.