  • 21. Data: 2002-08-27 17:51:41
    Temat: Re: Prawdziwa Taryfa O
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    news:26a7.0000006e.3d6a6179@newsgate.onet.pl...
    > Jakie banki oferują rachunki za darmo?
    >
    > W jakim banku można otworzyć rachunek w złotówkach bez następujących
    opłat:

    > - prowadzenie rachunku
    > - wpłaty
    > - wypłaty (w placówce lub ewentualnie w bankomacie przy bezpłatnie
    wznawianej
    > karcie)?
    >
    > I aby nie było ukrytych opłat jak w ING Śląskim (2 złote za wyciąg).

    A tak co do watku - wszyscy mowia o kontach VIPowskich, a przydalo by sie
    konto oprocentowane 0% z darmowymi uslugami.

    --
    JaKi

  • 22. Data: 2002-08-27 18:30:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 27 Aug 2002 19:51:41 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >A tak co do watku - wszyscy mowia o kontach VIPowskich, a przydalo by sie
    >konto oprocentowane 0% z darmowymi uslugami.

    Problem w tym, ze to sie bankowi raczej oplacac nie bedzie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 23. Data: 2002-08-27 20:01:15
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

> [...]
    opcji!
    > Prowizja 2 złote od wypłaty, a nawet 4 (konto lokata). A electrona
    dają za 10
    > zeta.
    >
    > Raiffeisen - to chyba konto lokacyjne, ale trzeba deponować 1000 PLN
    >
    > To ja jeszcze raz się zapytam:
    >
    > Gdzie znajdę bezpłatny rachunek:
    >
    > - brak opłat za prowadzenie
    > - wypłata bez prowizji w oddziale lub ewentualnie w bankomacie przy
    pomocy
    > bezpłatnie wznawianej karty?
    >
    > I abym nie był zmuszony do pobierania miesięcznego wyciągu za 2 złote.

    Najpewniejszy kandydat: mBank. I jeśli Twoich kryteriów nie będą
    spełniały kolejne ebanki, skuli wprowadzania opłata czy za prowadzenie,
    czy za karty, to ten pewnie będzie najdłużej na liście.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 24. Data: 2002-08-27 20:50:28
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A tak co do watku - wszyscy mowia o kontach VIPowskich, a przydalo by sie
    > konto oprocentowane 0% z darmowymi uslugami.

    Zero procent to da się załatwić. Gorzej z darmowymi usługami.

  • 25. Data: 2002-08-27 22:18:03
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A tak co do watku - wszyscy mowia o kontach VIPowskich, a przydalo by sie
    > konto oprocentowane 0% z darmowymi uslugami.

    Pewnie!
    Szczególnie z darmowym kredytem na milion, bez żyrantów i innych weksli czy
    zabezpieczeń
    brakiem wymogu minimalnych wpłat
    wszystkimi bankomatami na świecie za darmo
    kartą kredytową za darmo z limitem milion dziennie.

    Niemniej taki bank chyba otworzy jakaś organizacja charytatywna, do której
    banki nie należą
    Może być jeszcze "Kasa Janka" - pewna jak w "ruskim" banku, wpłaty
    przyjmujemy, nic się nie gubi, niczego nie wypłacamy.

  • 26. Data: 2002-08-28 05:24:07
    Od: p...@p...onet.pl

    > od kiedy? bo ja bule 10 zl miesiecznie.

    Nazywa się konto lokacyjne. Spełnia wszystkie oczekiwania pytającego.

    Piotrek

  • 27. Data: 2002-08-28 05:39:19
    Od: p...@p...onet.pl

    > Ktoś tu mówił o bezpłatnych wypłatach w placówce Lukasa? Nie ma takiej opcji!
    > Prowizja 2 złote od wypłaty, a nawet 4 (konto lokata). A electrona dają za 10
    > zeta.

    Pierwszą VE dostajesz za darmo, potem 10 pln. Ale za to wypłaty masz gratis.

    > Raiffeisen - to chyba konto lokacyjne, ale trzeba deponować 1000 PLN

    Tak, ale nie żądają zdeponowania konkretnej kwoty. Te 1000 pln to granica, od
    której konto jest oprocentowane. Używam go sobie do wpłat i bezpłatnych
    przelewów nawet na kwoty kilka pln.

    LG wprowadzi opłaty, o Invest Banku nic nie wiem, więc polecam Ci Raiffeisen.
    Konto możesz założyć telefonicznie lub w oddziale.

    Piotrek

  • 28. Data: 2002-08-28 07:01:23
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nazywa się konto lokacyjne. Spełnia wszystkie oczekiwania pytającego.

    a daja do tego karte czy moza tylko pobrac w placowce?

  • 29. Data: 2002-08-28 07:06:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 28 Aug 2002 09:01:23 +0200, "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    wrote:

    >a daja do tego karte czy moza tylko pobrac w placowce?

    Tylko placowka. Na starym rynku jest ladna :-)
    Przydaje sie tez do przelewow z ladnym papierowym potwierdzeniem
    (takze przez telefon)

  • 30. Data: 2002-08-28 07:45:02
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    czyli rocznie = 12 zl a nie 36 :)