  • 1. Data: 2002-08-26 10:08:00
    Temat: 70 PLN i Euronet
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Moi drodzy - wczoraj próbowałam wypłacić z Euronetu 70 zł. Pierwszy raz w
    życiu chciałam wypłacić kwotę nie będącą wielokrotnościa 50 zł . Bankomat
    wyświetlił : " wprowadzona kwota jest nieprawidlowa" i nie wyplacił ..
    Wypłata 100 zł nie sprawiła mu problemu ... Czy są tu jakieś zasady, którymi
    powinnam się kierować przy planowaniu ile chcę pobrać z bankomatu ??

  • 2. Data: 2002-08-26 10:11:40
    Temat: Re: 70 PLN i Euronet
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Kasia"
> [...]
    którymi
    > powinnam się kierować przy planowaniu ile chcę pobrać z bankomatu ??

    Zasada w Euronecie jest prosta: najmniejszy nominał to 50zł, czyli wypłata
    musi być wielokrotnością.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2002-08-26 10:12:13
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    >Czy są tu jakieś zasady, którymi
    > powinnam się kierować przy planowaniu ile chcę pobrać z bankomatu ??

    tak - tym co ci sie wyswietla na ekranie tzn. wlasnie jaka
    wielokrotnosc mozesz wyplacic. banomaty euronetu sa ladowane w
    banknoty o nominalach 50 i 100 zl, wiec 70 zl nijak nie moglabys
    wyplacic. kazdy bank ma inaczej. np. w bgz najmniej mozesz wyplacic 10
    zl, ale w kbsa juz 20 zl.

  • 4. Data: 2002-08-26 10:17:37
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    którymi
    > powinnam się kierować przy planowaniu ile chcę pobrać z bankomatu ??

    Euronet wypłaca tylko wielokrotności 50 PLN. Większość innych bankomatów
    wypłaca także banknotami 20 PLN.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 5. Data: 2002-08-26 10:55:37
    Od: "Michał Krzemiński" <k...@s...pl>

    W bankomatach PEKAO SA co 10 PLN chyba że zabraknie 10

  • 6. Data: 2002-08-26 11:05:25
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Już dzięki - dzięki - juz wiem że w Euronecie tylko wielokrotność 50 zł ...
    Zamykam wątek :-)))

  • 7. Data: 2002-08-26 21:40:40
    Od: "Piotr W." <p...@s...interia.pl>

> [...]
    którymi
    > powinnam się kierować przy planowaniu ile chcę pobrać z bankomatu ??

    Euronet wydaje wyłącznie nominały będące równowartością 16 liczb pi
    zaokrąglonych w dół.
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 8. Data: 2002-08-27 05:50:40
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Piotr W. wrote in news:3d6aa109_1@news.vogel.pl:
    > Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Euronet wydaje wyłącznie nominały będące równowartością 16 liczb pi
    > zaokrąglonych w dół.

    :) nie napisałeś z jaką dokłądnością zaokrągla Euronet.
    Kasiu, właśnie taka zasada jest, jak napisałaś: tylko wielokrotność
    50zł. Euronety nie są ładowane mniejszymi nominałami niż 50zł.

  • 9. Data: 2002-08-27 06:42:18
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr W." <p...@s...interia.pl> napisał w
    wiadomości

    > Euronet wydaje wyłącznie nominały będące równowartością 16 liczb pi
    > zaokrąglonych w dół.

    Zaokrągliłam sobie już :-) będę przeliczać przed wypłatą z Euronetu - dzięki
    !!

  • 10. Data: 2002-08-27 07:48:12
    Od: "Artur M. Kaminski" <a...@i...net.pl.bezspamu>

    Michał Krzemiński wrote:
    > W bankomatach PEKAO SA co 10 PLN chyba że zabraknie 10
    prędzej zabraknie większych nominałów, parę razy wypłacałem w tym durnym
    banku i dostałem pareset złotych w 10-złotówkach. I tylko raz była kartka że
    innych nominałów zakrakło.

    ARtek