  • 1. Data: 2004-03-23 10:55:29
    Temat: Re: Pozytywnie o zmianach w mBanku
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    BaLab wrote:
    > Cieszę się, że mogę w końcu cos pozytywnego o nich napisać. To druga
    > okazaja po wprowadzeniu mTransfer.
    >
    > Otóż w aktualnych zmianach podoba mi się zwłaszcza, od dana przeze mnie
    > postulowana, widoczność całego tytułu przelewu przy wyświetlaniu historii
    > rachunków. Tak się składa, że miesięcznie dostaję około 200 przelewów i
    > analiza co i od kogo przyszło była bardzo uciążliwa :-/. Gdyby jeszcze można
    > tak było zobaczyć historię całego miesiąca na jednym ekranie...
    >
    > Pzdr,
    > BaLab

    a mnie na ten przykład zaczynają irytować te 50 froszowe pobrania za
    przelew. powoduje to straszną nieczytelność historii transakcji. chyba
    łatwiej by było gdyby dodali osobną kolumnę w historii przelewów i tam
    byłaby wyświetlana opłata za transakcje gdyby wystąpiła
    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.

  • 3. Data: 2004-03-23 11:28:33
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > łatwiej by było gdyby dodali osobną kolumnę w historii przelewów i tam
    > byłaby wyświetlana opłata za transakcje gdyby wystąpiła

    Nie - jak historia, to historia. Inna sprawa, że przydałaby się możliwość
    filtrowania, podobnie jak w Inteligo (np. tylko uznania).

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2004-03-23 13:03:37
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl>

    CZeść

    Dnia 23 marca 2004 w pewnym liście napisane było:

> [...]

    > analiza co i od kogo przyszło była bardzo uciążliwa :-/. Gdyby jeszcze można
    > tak było zobaczyć historię całego miesiąca na jednym ekranie...

    A ja bym sobie życzył "książkę adresową przelewów" o której pisałem
    kilka wątków niżej. Zwłaszcza, że inne banki już to dawno (lub niewadno)
    mają.

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Shrek: Ej ty, no nie bądź taki drewniak.

  • 5. Data: 2004-03-25 12:40:40
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    BaLab wrote:

    > Nie - jak historia, to historia. Inna sprawa, że przydałaby się możliwość
    > filtrowania, podobnie jak w Inteligo (np. tylko uznania).

    To ja sie dopisze - rowniez bardzo by mi taka funkcja sie spodobala.
    Brakuje mi tez jeszcze jednej kolumny typu "Notatki" do ktorej moznaby
    cos wpisac (chocby 20 znakow), gdyby dalo sie filtrowac takze po tej
    kolumnie to byloby super. Najlepiej gdyby bylo to filtrowanie zlozone,
    tzn. data <=xx and data >= yy and opis like "*telefon*" ;)

    Ewentualnie druga opcja - zeby byla mozliwosc eksportu historii do
    dowolnego programu/formatu finansowego (typu Quicken, MSMoney itp).
    Reszte zrobilbym sobie sam (nawet w jakims arkuszu kalkulacyjnym).

    Miko