  • 1. Data: 2004-03-23 09:21:43
    Temat: Lokata Dynamiczna w Nordea do 5%
    Od: "kamil.ostrowski" <k...@g...pl>

    Nakorzystniejsze stopy % na rynku. Lepsze od eMax i d/NetKombo w LGnet.

    - wysokie progresywne oprocentowanie do 5%
    - możliwośc zerwania lokaty przed terminem (z naliczeniem odsetek)
    - możliwośc założenia przez infolinię Banku
    - wkład min. 500 zł.

    Poza tym cały czas wysokie % eDepozytu do 4,70% na 1 m-c.
    Opłaty za prowadzenie rachunków bardzo konkurencyjne nawet do oferty mBanku.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-03-23 09:41:17
    Temat: Re: Lokata Dynamiczna w Nordea do 5%
    Od: "Dave " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kamil.ostrowski <k...@g...pl> napisał(a):

    > Nakorzystniejsze stopy % na rynku. Lepsze od eMax i d/NetKombo w LGnet.

    jak widac "lepsze" jest pojecie wzglednym...
    Ja tam wolalem emax czy NetKombo gwarantujace wysokie odsetki nawet w
    przypadku wycofania przed uplywem miesiaca... Na tej lokacie musi sie
    przytrzymac forse co najmniej miesiac zeby cos sensownego miec..

> [...]
    > - możliwośc założenia przez infolinię Banku
    > - wkład min. 500 zł.
    >
    > Poza tym cały czas wysokie % eDepozytu do 4,70% na 1 m-c.

    i wlasnie ten depozyt jest najatrakcyjnieszy. Uwzgledniajac rolowanie zapewne
    zawsze da lepsze efekty od lokaty dynamicznej.

    > Opłaty za prowadzenie rachunków bardzo konkurencyjne nawet do oferty
    mBanku.

    no coz - poki jestem traktowany jak VIP i mam konto za darmo z bezplatnymi
    przelewami to jest ono interesujace. Jesli mialbym korzystac na zwyklych
    warunkach szybko bym podziekowal. BTW - czy jestes pracownikiem Nordei i czy
    mozesz powiedziec cos o ofercie dla VIPow LGnet po czerwcu ?

    D.