  • 1. Data: 2002-12-30 21:09:27
    Temat: Pożegnanie z PEKAO
    Od: "J_K_K" <y...@p...onet.pl>

    Uffff.
    Nareszcie się zmobilizowałem i zrezygnowałem z Eurokonta Plus w PEKAO. Od
    roku mam konto w mBanku, ale w mojej miejscowości nie ma bankomatu
    bezprowizyjnego Euronetu i chcąc korzystać z takiej możliwości musiałem
    utrzymywać konto w PEKAO.
    Jednak noworoczne życzenia o zmniejszeniu oprocentowania do 0.5 % przeważyły
    moje wahania.
    Pani, która przyjmowała moją rezygnację była zdziwiona jak można odejść od
    TAKIEGO banku i zapytała mnie o powody :)
    Nie miałem zbytniej ochoty się uzewnętrzniać i już na końcu języka miałem
    odpowiedź: "Bo macie za mały parking dla klientów", ale co ona winna, żeby
    słuchać moich żalów :))

    Do siego roku wszystkim grupowiczom :)))))

  • 2. Data: 2002-12-31 00:22:28
    Temat: Re: Pożegnanie z PEKAO
    Od: "rena" <r...@p...pl>

> [...]
    > odpowiedź: "Bo macie za mały parking dla klientów", ale co ona winna, żeby

    jak likwidowalam rk w rb to tez mnie pytali, a w fortisie, to nawet prosili
    o anonimowa ankiete o przyczynach likwidacji rku. i wygarnelam:)

  • 3. Data: 2002-12-31 08:10:37
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roku mam konto w mBanku, ale w mojej miejscowości nie ma bankomatu
    > bezprowizyjnego Euronetu i chcąc korzystać z takiej możliwości musiałem

    Ja Eurokonto zamknąłem już dawno, ale konto w Pekao mam, tyle że darmowy
    rachunek bieżący - polecam do operacji gotówkowych :-)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-12-31 08:42:33
    Od: s...@o...pl

    > jak likwidowalam rk w rb to tez mnie pytali, a w fortisie, to nawet prosili
    > o anonimowa ankiete o przyczynach likwidacji rku. i wygarnelam:)

    no no - a co im tam wygarnęłaś?
    jestem ciekaw bo ja ten bank (Fortis) akurat sobie cenie i lubie

  • 5. Data: 2002-12-31 11:05:39
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > no no - a co im tam wygarnęłaś?
    > jestem ciekaw bo ja ten bank (Fortis) akurat sobie cenie i lubie

    - brak sms-ow o stanie konta
    - brak bezplatnej inforlinii
    - brak mozliwosci wydrukowania potwierdzenia przelewu
    - fatalne kursy przy transakcjach zagranicznych - bardziej sie oplacalo
    korzystac z banku, ktory dodatkowo bral prowizje

    mi to przeszkadzalo i zawazylo na zmianie banku.

  • 6. Data: 2002-12-31 11:22:49
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    s...@o...pl wrote:

    > no no - a co im tam wygarnęłaś?

    Ja w tej ankiecie wpisałem brak obiecywanej VC do epakietu.
    W gescie solidarności z AMRĄ:-)

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2002-12-31 11:26:47
    Od: s...@o...pl

    - brak sms-ow o stanie konta
    fakt - mogliby wprowadzić

    > - brak bezplatnej inforlinii
    no niestety powoli wszystkie banki przechodzą na 801

    > - brak mozliwosci wydrukowania potwierdzenia przelewu
    fakt - mogliby wprowadzić

    > - fatalne kursy przy transakcjach zagranicznych - bardziej sie oplacalo
    > korzystac z banku, ktory dodatkowo bral prowizje
    niestety - część winy ponosi sama Visa (chociaż bank też mógłby zejść z tej
    dodatkowej prowizji doliczanej do kursu)

    > mi to przeszkadzalo i zawazylo na zmianie banku.

    na szczęście mi nie przeszkadza na tyle abym ja zmienił ten bank (tzn. zalety
    znacznie przewyższają te niedociągniecia o których wspomniałaś)

  • 8. Data: 2002-12-31 11:27:43
    Od: s...@o...pl

    > Ja w tej ankiecie wpisałem brak obiecywanej VC do epakietu.
    > W gescie solidarności z AMRĄ:-)
    >
    > pzdr
    >
    > Tomek

    :))))))))))))))))))))

  • 9. Data: 2002-12-31 11:46:18
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > - brak sms-ow o stanie konta
    > fakt - mogliby wprowadzić

    wygodna sprawa, prawda? szc zegolnie m isie podoba w mbanku, gdzie uzyskanie
    takiej inf. kosztuje tylko tyle co wyslanie sms-a.

    > fakt - mogliby wprowadzić

    to chyba najwazniejszy argument dyskwalifikujacy bank - jak dla mnie. czesto
    mi sa takie potwierdzenia potrzebne, a wydruk p[rzez bank jest strasznie
    drogi...

    > niestety - część winy ponosi sama Visa (chociaż bank też mógłby zejść z
    tej
    > dodatkowej prowizji doliczanej do kursu)

    no niezupelnie - beda za granica korzystalam z vis 4 roznych bankow - fortis
    byl tak strasznie drogi, ze hej.

    > na szczęście mi nie przeszkadza na tyle abym ja zmienił ten bank (tzn.
    zalety
    > znacznie przewyższają te niedociągniecia o których wspomniałaś)

    dla mnie nic nie przebije mbanku (jesli chodzi o moje potrzeby), ktory
    najwazniejsze rzeczy ma za darmo, a funkcjonalnosc swietna.

  • 10. Data: 2002-12-31 11:52:54
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Tomasz Staszewski napisał(a):

    > Ja w tej ankiecie wpisałem brak obiecywanej VC do epakietu.
    > W gescie solidarności z AMRĄ:-)
    ja tez ;)
    --
    roberts