  • 11. Data: 2003-11-11 19:34:42
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu na email.. ?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9430CF75D21811262167@153.19.0.141...

    > Nie da rady :( W e-superkonto mam token... to jest jakis algorytm,

    No to inteligo. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 12. Data: 2003-11-11 19:35:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 11 Nov 2003 19:22:32 +0000 (UTC), Slawek
    <s...@a...lublin.pl> napisał:

    > Nie da rady :( W e-superkonto mam token... to jest jakis algorytm,
    > ktorego w zyciu nie rozgryze... a wiec nici z autologowania do www i
    > pobierania jakichs tam danych. Co do miesiecznych wyciagow to odpada...
    > bo system bedzie sam odcinal czlowiekowi net, a jak wplaci to
    > automatycznie wlaczal, a nikt nie bedzie chcial czekac miesiac na
    > wlaczenie :-)

    Ilu masz tych klientow?
    Moze Inteligo - z subkontami i powiadamianiem SMSowym. o ile pamietam, w
    SMSie przychodzi oznaczenie rachunku, na ktorym byla operacja.

    M.

  • 13. Data: 2003-11-11 19:38:17
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:opryhndtd6139mw6@news.tpi.pl...

    > Ilu masz tych klientow?
    > Moze Inteligo - z subkontami i powiadamianiem SMSowym. o ile pamietam, w

    BTW ile tych subkont może być? Ja słyszałem dwie wersje - mnóstwo i 99. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 14. Data: 2003-11-11 19:41:14
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> naskrobal(a) w

    > Ilu masz tych klientow?

    Poki co nie wielu, ale powiekszam teraz siec... i lepiej pomyslec o
    czyms takim teraz.

    > Moze Inteligo - z subkontami i powiadamianiem SMSowym. o ile
    > pamietam, w SMSie przychodzi oznaczenie rachunku, na ktorym byla
    > operacja.

    Ludzie sa bardzo leniwi... maja niedaleko bank pko bp i wplacaja tam
    bez prowizji pieniazki co miesiac.

    Najwygodniejszym rozwiazaniem byloby gdyby po kazdej wplaci
    przychodzil mail z info kiedy wplacone, kto i ile...

    Jesli jest jakis bank, ktory cos takiego obsluguje to ewentualnie
    prawdopodobnie dalo by sie zrobic tak, ze kazde pieniadze, ktore
    zostana wplacone w pko sa odrazu przelewane do drugiego banku... a z
    drugiego banku idzie email... Tylko teraz jak zrobic, zeby w tytule
    przelewu z banku do banku umiescic powiedzmy, ze te 50zl, ktore sa
    akurat przelewane to od tego i tego czlowieka...

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 15. Data: 2003-11-11 19:41:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > BTW ile tych subkont może być? Ja słyszałem dwie wersje - mnóstwo i 99.
    :-)

    W FAQ znalazłem info, że jest to liczba nieograniczona. Więc chyba już masz
    sposób. Do tego będzie wyglądało profesjonalnie - każdy klient ma inny
    numer. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 16. Data: 2003-11-11 19:42:32
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> naskrobal(a) w

    > No to inteligo. :-)

    I tak chca mnie do tego inteligo przeniesc (e-superkonto nie dlugo
    likwiduja) wiec chyba trzeba bedzie pokombinowac z czyms takim... Tylko
    ja duzo przelewow miesiecznie robie, a w tym koncie kazdy przelew do
    innego banku kosztuje :/ Juz wole te 9zl placic w e-superkonto i miec
    przelewy za free.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 17. Data: 2003-11-11 19:43:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 11 Nov 2003 20:38:17 +0100, Wojciech Nawara <n...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    > wiadomości news:opryhndtd6139mw6@news.tpi.pl...

    > BTW ile tych subkont może być? Ja słyszałem dwie wersje - mnóstwo i 99.

    Ja tez. Dlatego sie spytalem, ilu jest klientow
    ;-)

    Z drugiej strony, jajakobyly klient I. wiem, ze jest to przerost
    marketingu nad zdrowym rozsadkiem, ale niektore obietnice sa spelniane
    :-))))

    Z trzeciej- na
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/oferta_dla_ciebie_ko
    nto_Inteligo.htm jest
    zamieszczony tekst:
    "W ramach każdego z kont możesz otworzyć dowolną liczbę rachunków, co
    znacznie ułatwi Ci zarządzanie oszczędnościami."

    M.

  • 18. Data: 2003-11-11 19:43:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Ludzie sa bardzo leniwi... maja niedaleko bank pko bp i wplacaja tam
    > bez prowizji pieniazki co miesiac.

    No i? Rozwiązanie Maćka jest bardzo dobre.

    > Najwygodniejszym rozwiazaniem byloby gdyby po kazdej wplaci
    > przychodzil mail z info kiedy wplacone, kto i ile...

    Zamiast tego dostaniesz info z końcówką rachunku.
    Tylko nie wiem czy się nie powtórzy czasem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 19. Data: 2003-11-11 19:44:15
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    > W FAQ znalazlem info, ze jest to liczba nieograniczona. Wiec chyba
    > juz masz sposób. Do tego bedzie wyglądalo profesjonalnie - kazdy
    > klient ma inny numer. :-)

    Hmm a za takie subkonto to kto placi ? i czy zainteresowany musi
    podpisywac umowe z bankiem?

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 20. Data: 2003-11-11 19:45:27
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Hmm a za takie subkonto to kto placi ? i czy zainteresowany musi
    > podpisywac umowe z bankiem?

    Nieee. Kilka mlasknięc w serwisie www i już. Za darmo. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara