  • 1. Data: 2003-11-11 15:49:11
    Temat: Potwierdzenie przelewu na email.. ?
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    Czy ktores z kont w PKO BP ma opcje potwierdzenia przelewu (pieniedzy,
    ktoree zostaly przelane na konto moje) via email ? Jesli tak to ktore i
    jak szybko taki email zostaje dostarczony ?

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 2. Data: 2003-11-11 15:56:29
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu na email.. ?
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktores z kont w PKO BP ma opcje potwierdzenia przelewu (pieniedzy,
    > ktoree zostaly przelane na konto moje) via email ?

    Tak, Inteligo.

    Jesli tak to ktore i
    > jak szybko taki email zostaje dostarczony ?

    W chwili wplyniecia pieniedzy na konto.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2003-11-11 16:06:01
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    "Micha? Witkowski" <m...@N...pl> naskrobal(a) w

    > Tak, Inteligo.

    Super, a co zawiera taki mail ? Szczegolne znaczenie maja dla mnie
    takie info jak wielkosc wplaconej woty + dane kto ja wplacil.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 4. Data: 2003-11-11 16:08:47
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Super, a co zawiera taki mail ? Szczegolne znaczenie maja dla mnie
    > takie info jak wielkosc wplaconej woty + dane kto ja wplacil.

    Pytaj w inteligo o serwis SMS z sercem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-11-11 16:23:16
    Od: "p@blo" <b...@p...onet.pl>

    Email wygląda tak:

    Inteligo "Serwis z Sercem"

    UZNANIE

    Rachunek numer: 0180
    +134,00
    Przelew na rachunek

    Srodki dostepne:
    +134,00

    22-WRZ 17:03

    Konto Inteligo - glowny partner Programu Budowy Polskiego Sztucznego Serca

  • 6. Data: 2003-11-11 17:00:03
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Slawek" <s...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktores z kont w PKO BP ma opcje potwierdzenia przelewu (pieniedzy,
    > ktoree zostaly przelane na konto moje) via email ? Jesli tak to ktore i

    Kazde zwykle Superkonto ma mozliwosc otrzymywania wyciagow na e-mail.
    Takoz Biznes Partner.
    eSuperkonto nie ma (masz podglad w inecie)

    > jak szybko taki email zostaje dostarczony ?

    Nastepnego dnia ok. poludnia o wszystkich operacjach z danego dnia.

    O Inteligo ci juz napisali

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2003-11-11 17:07:00
    Od: n...@W...onet.pl

    > Czy ktores z kont w PKO BP ma opcje potwierdzenia przelewu (pieniedzy,
    > ktoree zostaly przelane na konto moje) via email ? Jesli tak to ktore i
    > jak szybko taki email zostaje dostarczony ?

    Zwykłe superkonto też ma tzw. 'Pakiet INFO' który obejmuje:
    - przekazywanie informacji o zmianach sald na rachunkach
    do skrzynek poczty internetowej
    - przekazywanie komunikatów w ramach usługi "Informacja SMS"

    Tyle że nie jest tak szybki jak w inteligo
    wyciagi (pełne info:co ,za co ,od kogo, kiedy...)
    dostajesz 1 raz dziennie, zwykle koło południa,
    wyciąg zawiera informacje o ruchach na koncie z dnia poprzedniego.
    (SMS też tylko za dzień poprzedni)

  • 8. Data: 2003-11-11 19:11:35
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    "p@blo" <b...@p...onet.pl> naskrobal(a) w news:bor2db$oj1$1
    @news.onet.pl:

    > Email wygl?da tak:

    Kurcze to nie dobrze... chcialem zbudowac system, ktory bedzie
    zarzadzal odlaczaniem internetu ludziom, ktorzy nie zaplacili, a do
    tego musze miec dane w takim emailu kto wplacil te pieniadze. Wobec
    tego bede musial szukac chyba innego banku :(

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 9. Data: 2003-11-11 19:17:36
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > tego musze miec dane w takim emailu kto wplacil te pieniadze. Wobec
    > tego bede musial szukac chyba innego banku :(

    Ambicji troszkę ! :-)

    Zrób system, który analizuje historię rachunku z serwisu www. :-)

    Albo analiza miesięcznych wyciągów pozostaje - wysyłane mailami.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-11-11 19:22:32
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> naskrobal(a) w news:borckg$ma2$1
    @news.onet.pl:

    > Ambicji troszke ! :-)
    >
    > Zr?b system, kt?ry analizuje historie rachunku z serwisu www. :-)

    Nie da rady :( W e-superkonto mam token... to jest jakis algorytm,
    ktorego w zyciu nie rozgryze... a wiec nici z autologowania do www i
    pobierania jakichs tam danych. Co do miesiecznych wyciagow to odpada...
    bo system bedzie sam odcinal czlowiekowi net, a jak wplaci to
    automatycznie wlaczal, a nikt nie bedzie chcial czekac miesiac na
    wlaczenie :-)

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167