  • 21. Data: 2003-11-11 19:45:41
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu na email.. ?
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 11 Nov 2003 19:41:14 +0000 (UTC), Slawek
    <s...@a...lublin.pl> napisał:

    > Ludzie sa bardzo leniwi... maja niedaleko bank pko bp i wplacaja tam
    > bez prowizji pieniazki co miesiac.

    gazet nie czytasz?
    ;-)

    > Najwygodniejszym rozwiazaniem byloby gdyby po kazdej wplaci
    > przychodzil mail z info kiedy wplacone, kto i ile...

    SMS informujacy o numerze subkonta i kwocie tez Ci chyba wystarczy.
    Jakiegos siemensa*) w dowolnej sieci kupisz, zaladujesz tak prepaida i ...
    hulaj dusza.

    > Jesli jest jakis bank, ktory cos takiego obsluguje to ewentualnie
    > prawdopodobnie dalo by sie zrobic tak, ze kazde pieniadze, ktore
    > zostana wplacone w pko sa odrazu przelewane do drugiego banku... a z
    > drugiego banku idzie email... Tylko teraz jak zrobic, zeby w tytule
    > przelewu z banku do banku umiescic powiedzmy, ze te 50zl, ktore sa
    > akurat przelewane to od tego i tego czlowieka...

    W takim razie zaloz wlasny bank :-)

    M.

    *) Siemensa, bo ma najlepiej rozwiazana obsluge SMS-ow poprzez kabelek i
    polecenia modemowe AT

  • 22. Data: 2003-11-11 19:46:39
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nieee. Kilka mlasknięc w serwisie www i już. Za darmo. :-)

    Do tego dorobisz im jakieś 'numery klientów' - końcówki rachunków i będzie
    wyglądało odpowiednio. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 23. Data: 2003-11-11 19:47:55
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> naskrobal(a) w

    > Nieee. Kilka mlaskniec w serwisie www i juz. Za darmo. :-)

    A no to ciekawe :-) Zaraz sobie poczytam o tym cos wiecen, tnx za info.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 24. Data: 2003-11-11 19:50:37
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> naskrobal(a) w

    > SMS informujacy o numerze subkonta i kwocie tez Ci chyba
    > wystarczy. Jakiegos siemensa*) w dowolnej sieci kupisz, zaladujesz
    > tak prepaida i ... hulaj dusza.
    (...)
    > *) Siemensa, bo ma najlepiej rozwiazana obsluge SMS-ow poprzez
    > kabelek i polecenia modemowe AT

    Oki super, juz mam kilka rozwiazan problemu... cos sobie wybiore,
    dzieki :-)

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 25. Data: 2003-11-11 20:14:22
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:opryhnufp4139mw6@news.tpi.pl...

    > SMS informujacy o numerze subkonta i kwocie tez Ci chyba wystarczy.
    > Jakiegos siemensa*) w dowolnej sieci kupisz, zaladujesz tak prepaida i ...
    > hulaj dusza.

    Po co Simensa i SMS`y jak takie same informacje przychodza na maila.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 26. Data: 2003-11-11 21:09:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 11 Nov 2003 21:14:22 +0100, Michał Witkowski
    <m...@N...pl> napisał:

    > Po co Simensa i SMS`y jak takie same informacje przychodza na maila.

    Jakos nie moge sie tego doszukac na ichniejszym "ynteligientnym" wuwuwie...

    M.

  • 27. Data: 2003-11-11 21:26:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 11 Nov 2003 22:12:17 +0100, Wojciech Nawara <n...@o...pl>
    napisał:

    > wuwuwie...
    >
    > To samo o czym myślisz ino z sercem. :-)

    Rozumiem. To tak samo, jak w ustawie o nieuczciwej konkurencji przemycono
    przepisy o reklamie alkoholu?
    ;-)

    Podziwiam.... Czyzby glowny marketoid odszedl ze stanowiska?

    M.

  • 28. Data: 2003-11-11 21:27:52
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:opryhrpam0139mw6@news.tpi.pl...

    > Jakos nie moge sie tego doszukac na ichniejszym "ynteligientnym"
    wuwuwie...

    Włóż do tego troszkę _serca_.

    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 29. Data: 2003-11-11 21:30:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:opryhsh0is139mw6@news.tpi.pl...

    Nie wiedziałem, że tak szybko przeczytasz - mój drugi post zdecydowanie
    bardziej mi się poodobał.
    :-)

    > Podziwiam.... Czyzby glowny marketoid odszedl ze stanowiska?

    Odnośnie tych serc to ja nie rozumiem właśnie dwóch reczy:

    - tego, że jeśli ma się serwis z sercem - koniecznie musi się otrzymywać
    maile
    - tego, że karta z sercem w kontach firmowych jest płatna miesięcznie - i
    cała opłata zostaje w banku...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 30. Data: 2003-11-12 11:43:11
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Slawek <s...@a...lublin.pl> writes:

    > "p@blo" <b...@p...onet.pl> naskrobal(a) w news:bor2db$oj1$1
    > @news.onet.pl:

    > Kurcze to nie dobrze... chcialem zbudowac system, ktory bedzie
    > zarzadzal odlaczaniem internetu ludziom, ktorzy nie zaplacili, a do
    > tego musze miec dane w takim emailu kto wplacil te pieniadze. Wobec
    > tego bede musial szukac chyba innego banku :(

    Upewnij się tylko, czy na pewno będziesz w stanie wyłapać próby
    sfałszowania takiego maila...

    Ja bym raczej próbował zrobić skrypt, który by się zalogował do banku
    i sprawdził historię (ewentualnie używając takich maili jako 'zachęt'
    że warto takie coś zrobić).

    Czy to nie Citi dawało możliwość pobrania historii w formie jakiegoś
    Excela czy czegoś podobnego?