  • 31. Data: 2003-11-12 13:13:17
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu na email.. ?
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> naskrobal(a) w
    news:873cctolrk.fsf@cauchy.softax.local:

    > Upewnij sie tylko, czy na pewno bedziesz w stanie wylapac pr?by
    > sfalszowania takiego maila...

    Hmm chyba mail serwer, ktorego uzywa PKO BP to nie jest Open Relay ?
    Jesli nie to nie ma problemu... po naglowkach maila wystarczy. Do tego
    adres na ktory przychodzily by takie maile bylby jakis specjal
    udziwniony, ktorego nie podawal bym nikomu.

    > Ja bym raczej pr?bowal zrobic skrypt, kt?ry by sie zalogowal do banku
    > i sprawdzil historie (ewentualnie uzywaj?c takich maili jako 'zachet'
    > ze warto takie coô zrobic).

    Wlasnie cos takiego bede probowal robic, ale z innej okazji... zobacze jak wyjdzie to

    pomysle jeszcze nad tym rozwiazaniem.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 32. Data: 2003-11-14 16:57:37
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Slawek <s...@a...lublin.pl> wrote:

    > Czy ktores z kont w PKO BP ma opcje potwierdzenia przelewu (pieniedzy,
    > ktoree zostaly przelane na konto moje) via email ? Jesli tak to ktore i
    > jak szybko taki email zostaje dostarczony ?

    Powiadomienie na email o zmianach na koncie można ustawić na Superkoncie
    - usługa dla klientów indyw. kosztuje 1,50/mies. tylko że mail jest
    wysyłany następnego dnia rano po zaksięgowaniu operacji...

    --
    This night... This night is hot
    Hope it rains. Hope it rains a lot

  • 33. Data: 2003-11-14 23:56:41
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Slawek <s...@a...lublin.pl> writes:

    > Czy ktores z kont w PKO BP ma opcje potwierdzenia przelewu (pieniedzy,
    > ktoree zostaly przelane na konto moje) via email ? Jesli tak to ktore i
    > jak szybko taki email zostaje dostarczony ?

    Tak, inteligo, przy opcji 'SMS z sercem' - emaile wysyłane na bieżąco
    od razu po operacji.