  • 1. Data: 2003-11-11 01:50:48
    Temat: Karta kredytowa - jaka najtańsza
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    w sensie wydania. I tak zawsze spąłcam całość - więc chodzi mi o najtańszą
    kartę kredytową w sensie wydania...
    A dokładniej- o najtańszą kartę WYPUKŁĄ , w sensie kosztów wydania nie
    mająca opłaty za transakcje bezgotówkowe.
    Mam LUKAS CLASSIC - koszt 57 (czy 59?) zł rocznie.
    Aha... im mniej papierków tym lepiej:)Ale najważniejszy KOSZT wydania.
    Kto ma jakies propozycje?
    Raifaisen podobno 25 zeta.

  • 2. Data: 2003-11-11 10:05:02
    Temat: Re: Karta kredytowa - jaka najtańsza
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "k...@i...pl" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Mam LUKAS CLASSIC - koszt 57 (czy 59?) zł rocznie.
    > Aha... im mniej papierków tym lepiej:)Ale najważniejszy KOSZT wydania.

    Teraz niektóre banki wydają w promocjach za darmo - ja wiem, że Multi i
    BPHPBK. Może też inne.

    pzdr
    KK

  • 3. Data: 2003-11-11 12:57:07
    Temat: Odp: Karta kredytowa - jaka najtańsza
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik KK <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:boqcaa$ahn$...@n...polbox.pl...

    > Teraz niektóre banki wydają w promocjach za darmo - ja wiem, że Multi i
    > BPHPBK. Może też inne.
    Oj i LUKAS daje MASTERCARDA ale ja nie chcę co roku zmieniać banku , tylko
    znaleźć taki, który oferuje STANDARDOWO tania kartę embosowaną. Najtańsza mi
    znana to raifaisen i tylko 3 wyciagi musze przynieśc z poprzedniej zdaje
    sie...

  • 4. Data: 2003-11-11 13:00:55
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "k...@i...pl" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam LUKAS CLASSIC - koszt 57 (czy 59?) zł rocznie.
    > Aha... im mniej papierków tym lepiej:)Ale najważniejszy KOSZT wydania.

    Tak, Reiffaisen VISA Nowa, wypukla, 25 PLN za rok głowna, 25 PLN
    dodatkowa... tylko oczywiscie jest pewien kruczek...
    tylko 44 dni kredytu za darmo :(

    Na pierwszy rok mozesz dostac za darmo BPH PBK Premium Club Silver ( do
    konca lutego trzeba wykonac 4 transakcje - musza zostac rozliczone w tym
    terminie). 52 dni kredytu + punkty w programie Premium Club :). Nastepny rok
    70 lub 75 PLN.

    I Onet Lukas...ale to w zasadzie za 50% ceny :)

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2003-11-11 14:02:07
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

    > I Onet Lukas...ale to w zasadzie za 50% ceny :)
    >
    > MAd Hat
    > ter

    Dlaczego za 50% reklamy mowia o 0zl prowizji, jakis kruczeka??

    Fajas

  • 6. Data: 2003-11-11 14:06:30

    Użytkownik Fajas <s...@m...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:boqq7o$3ro$...@n...news.tpi.pl...
    > Dlaczego za 50% reklamy mowia o 0zl prowizji, jakis kruczeka??
    0 za wydanie.
    A z akażdy rok płacisz potem 59
    A zrezygnowac nie mozesz za darmo
    A karta na dwa lata