  • 1. Data: 2011-10-27 07:06:30
    Temat: Postępy faszyzmu...
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Jeszcze trochę i zaczną palić...

    ...autorów na stosach.

    4461,Protest_internautow__Empik_wycofuje_ksiazke_Szc
    zuki.html

    W.

  • 2. Data: 2011-10-27 07:19:39
    Temat: Re: Postępy faszyzmu...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-27 09:06, Wielebny pisze:
    > Jeszcze trochę i zaczną palić...
    >
    > ...autorów na stosach.

    4461,Protest_internautow__Empik_wycofuje_ksiazke_Szc
    zuki.html

    I bardzo dobrze. Jak to się mówi, trafiła kosa na kamień.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-10-27 07:40:56
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote on 2011-10-27_9:19

    4461,Protest_internautow__Empik_wycofuje_ksiazke_Szc
    zuki.html

    > I bardzo dobrze. Jak to się mówi, trafiła kosa na kamień.

    Mógłbyś doprecyzować ?

    witrak()

  • 4. Data: 2011-10-27 08:09:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Wielebny napisał(a) :
    > Jeszcze trochę i zaczną palić...
    >
    > ....autorów na stosach.

    4461,Protest_internautow__Empik_wycofuje_ksiazke_Szc
    zaki.html

    Czy to jest książka wydana przez bank? Może wydana na kredyt? Jak
    nie to ...

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 5. Data: 2011-10-27 08:13:34
    Od: gregor <c...@g...pl>

> [...]
    > Jeszcze trochę i zaczną palić...
    >
    > ...autorów na stosach.

    4461,Protest_internautow__Empik_wycofuje_ksiazke_Szc

    W końcu jakiś porządek, zamiast aborcji proponuje nie bzykać się po
    kontach ew. stosowanie środków antykoncepcyjnych.

    Jest to bezbronna istota a Szczuka / Środa w imie chorych zasad ze
    wściekłością i pianą na ustach żądają zabijania bezbronnych istot

    pozdrawiam
    gregor

  • 6. Data: 2011-10-27 08:16:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-27 09:40, witrak() pisze:
    > Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote on 2011-10-27_9:19

    4461,Protest_internautow__Empik_wycofuje_ksiazke_Szc
    zuki.html

    > Mógłbyś doprecyzować ?

    Coś w stylu "nie ma wolności dla wrogów wolności".

    Na przykład: rok temu Szczuka stała na czele nielegalnego zbiegowiska
    uniemożliwiającego przejście legalnemu marszowi niepodległości. Wówczas
    cenzura była ok.

    A teraz, jak "blokuje" (*) się jej książkę, to wielkie larum.

    (*)wcale się nie blokuje tylko przenosi podrzędną książkę o aborcji z
    działu dla dzieci i młodzieży do działu dla dorosłych.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-10-27 08:17:54
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Mógłbyś doprecyzować ?

    Jaki faszyzm, ludzie, co wy pieprzycie ?? GWno wypralo wam mozgi ? To, ze
    ktos protestuje bo mu sie jakas ksiazka nie podoba, to jest FASZYSTA ?
    Zastanowcie sie...

    Niech szczuka wie, że dla sporej czesci ludzi skrobanka to nie jest cos
    fajnego, tylko smutna ostatecznosc, chyba ze dla waskiej grupy to cos
    fajnego:
    http://kwejk.pl/obrazek/51470/aborcja.html :)

    Pani szczuka w akcji: http://www.youtube.com/watch?v=sRiV3E3SMCE

    pozdr

    PS swoja droga, az tak bardzo boisz sie FASZYSTOW, ze piszesz o tym na
    grupie bankowej ? Dopiero teraz zobaczylem, proponuje EOT

  • 8. Data: 2011-10-27 09:25:03
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 27 Oct 2011 09:06:30 +0200, "Wielebny" <v...@o...pl> wrote:

    >Jeszcze trochę i zaczną palić...
    >
    >...autorów na stosach.

    Faszyzm?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Faszyzm

    Jeśli już nie spierać się o słowo, to chyba moglibyśmy o tym mówic
    dopiero wtedy, gdy za takimi decyzjami stałoby państwo.
    Przecież prawo do sprzedawania swoich książek w Empiku nie jest prawem
    wynikającym z konstytucji.
    Pani Szczuka (i każdy inny) ma prawo napisać dowolne bzdury i prawie
    każde bzdury opublikować. Nikt jej tego przecież nie zabrania.

    Założę się, że Krytyka Polityczna chętnie wyeksponuje jej "dzieła" -
    niech do nich idzie :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2011-10-27 09:55:47
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Jeszcze trochę i zaczną palić...
    > ...autorów na stosach.

    Twoja wypowiedz jest przykladem niezlego kretactwa i cynizmu: o paleniu
    autorow nic mi nie wiadomo, za to Ci autorzy chetnie przykladaja lape do
    mordowania dzieci

  • 10. Data: 2011-10-27 10:28:40
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote on 2011-10-27_10:16

> [...]
    >
    > (*)wcale się nie blokuje tylko przenosi podrzędną książkę o
    > aborcji z działu dla dzieci i młodzieży do działu dla dorosłych.

    Disclaimer: Nie zamierzam polemizować z wypowiedziami niektórych
    na płaszczyźnie ideologicznej (mogą sobie pi..rzyć do woli, ale
    najlepiej na innych grupach). Zajmuję się tylko logiką wypowiedzi,
    bo to jedyne, co wiąże się z tą grupą.

    A więc tylko do Liwiusza:
    Po pierwsze, jeśli już, to należało protestować przy okazji owego
    zbiegowiska, bo jeśli było nielegalne, to uczestnictwo/organizacja
    takowego zasługiwały na potępienie (choć niekoniecznie pobudki -
    nie wiem, nie interesowałem się, więc nie oceniam).
    Po drugie, wszelkie poddawanie się tzw. naciskom społecznym przez
    biznes uważam za przejaw słabości/chwiejności/nieprofesjonalizmu
    managementu. I ten aspekt sprawy jest jedynym, który uzasadnia
    wejście tematu "na wokandę" p.b.b.
    Po trzecie, Twoje stanowisko jest "wątpliwe moralnie" bo bazuje na
    wzorcu "oni zrobili coś wbrew zasadom, to i ja mogę". Otóż nie,
    cenzura nigdy nie jest OK i z faktu, że ktoś kiedyś "cenzurę"*)
    poparł nie wynika, że wobec niego wolno cenzurę stosować.

    Konkludując: Pierwszy post był o kompromitującym działaniu
    EMPIKu, a nie autorkach czy książce, więc trafiłeś kulą w płot.

    witrak()

    *) Czy cenzura to właściwe określenie to inna sprawa, używam tego
    słowa, żeby nie redefiniować kontekstu, czyli z lenistwa, choć nie
    jest adekwatne do sytuacji.