  • 11. Data: 2011-10-27 10:34:38
    Temat: Re: Postępy faszyzmu...
    Od: Rafał Banaszkiewicz <rafal@ nictuniema.pl >

    > Jeszcze trochę i zaczną palić...
    >
    > ...autorów na stosach.

    4461,Protest_internautow__Empik_wycofuje_ksiazke_Szc
    zuki.html

    > W.

    pardą izvinite, ale co wspólnego ma tenże post/link/wątek z bankowością
    w PL ?

    --
    "Noch ist Polen nicht verloren, solange wir leben!"
    Oficjalny hymn opcji niemieckiej.

  • 12. Data: 2011-10-27 10:42:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-27 12:28, witrak() pisze:
    > Konkludując: Pierwszy post był o kompromitującym działaniu
    > EMPIKu, a nie autorkach czy książce, więc trafiłeś kulą w płot.

    Co w tym kompromitującego?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-10-27 11:19:27
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Rafał Banaszkiewicz pisze:
    4461,Protest_internautow__Empik_wycofuje_ksiazke_Szc
    zuki.html

    > pardą izvinite, ale co wspólnego ma tenże post/link/wątek z bankowością
    > w PL ?

    wydawnictwo wzięło kredyt na druk tej książki, a nie wiemy, w jakim
    banku? :)

    tak naprawdę to ten tekścik w gazeta.pl to jawna (lub dla niektórych
    ukryta) reklama książki, o której mało kto słyszał. "Protest
    internautów" - dobre sobie.

    andy_nek

  • 14. Data: 2011-10-27 12:04:51
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Witraku()!

    W czwartek, 27 października 2011, o godz. 12:28:40, napisałeś na temat:
    "Postępy faszyzmu..."
    witrak() w...@h...com, news:j8b9tr$rrh$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Po trzecie, Twoje stanowisko jest "wątpliwe moralnie" bo bazuje na
    > wzorcu "oni zrobili coś wbrew zasadom, to i ja mogę". Otóż nie,
    > cenzura nigdy nie jest OK i z faktu, że ktoś kiedyś "cenzurę"*)
    > poparł nie wynika, że wobec niego wolno cenzurę stosować.

    > Konkludując: Pierwszy post był o kompromitującym działaniu
    > EMPIKu, a nie autorkach czy książce, więc trafiłeś kulą w płot.

    To może EMPIK (czy kto inny) powinien przenieść gazetki porno do działu dla
    6-ciolatków?
    Bo inaczej wg Ciebie jest to też cenzura gdy pozostają w dziale dla
    dorosłych?

    --
    Hej!
    TZ

    - Słowik - samiczka sama znosiła jajka, bo samiec nie chciał jej pomagać. -

  • 15. Data: 2011-10-27 14:00:52
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 27 Oct 2011 12:28:40 +0200, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >Po drugie, wszelkie poddawanie się tzw. naciskom społecznym przez
    >biznes uważam za przejaw słabości/chwiejności/nieprofesjonalizmu

    bo nie rozumiesz, co to jest "biznes".
    Moim zdaniem jest to zaspokajanie potrzeb konsumentów: takie
    działanie, by byli oni skłonni wydac u nas swoje pieniądze.
    Ja nie uważam, że uznanie racji wielu z nich jest przejawem słabości,
    a raczej elementem strategii dostosowania do potrzeb klientów.

    >Konkludując: Pierwszy post był o kompromitującym działaniu
    >EMPIKu, a nie autorkach czy książce, więc trafiłeś kulą w płot.

    IMHO to działanie jest racjonalne i uzasadnione, a nie
    "kompromitujące".

    >*) Czy cenzura to właściwe określenie to inna sprawa, używam tego
    >słowa, żeby nie redefiniować kontekstu, czyli z lenistwa, choć nie
    >jest adekwatne do sytuacji.

    zgadzam się. Nie jest adekwatne.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2011-10-27 15:01:26
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 27 Paź, 12:28, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Po drugie, wszelkie poddawanie się tzw. naciskom społecznym przez
    > biznes uważam za przejaw słabości/chwiejności/nieprofesjonalizmu
    > managementu.

    ???

    nacisk społeczny = naciska społeczeństwo = naciskają klienci, którzy
    może zaglosują swoją kasą więc może nie opłaca się ich drażnić.

  • 17. Data: 2011-10-27 15:50:40
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Liwiusz in news:j8b40p$79e$1@news.onet.pl
    > Coś w stylu "nie ma wolności dla wrogów wolności".

    Szczuka - tak najogolniej - emanuje klopotami, ktore ma _ze_sobą_ ; i w
    ogole: pare (ze nie napisze - masę) rzeczy nie ma przemyslanych. Natomiast
    zasypuje gazety i ksiegarnie pisaniną wlasnie na te tematy. Taka to i
    pańcia "w butach"...
    Ale:
    co ma do tego faszyzm (w temacie)? :) :)
    po prostu komus cos nie zgadza sie w tym, że ksiazka o skrobankach leży na
    polce z lit mlodzieżową. Ale to jest wlasnie poziom polskiego feminizmu :)
    Rece opadaja. Środa i Szczuka. I do tego jeszcze Gretkowska. A jak malo - to
    jeszcze Graff. I wszystkie chetnie sie wyskrobia na Placu Defilad, żeby
    pokazac mlodym licealistkom, jakie sa wyzwolone. Zaproszeni fotografowie z
    GW albo z innych fajnych europejskich :) gazet zrobia przy tym mase fotek,
    potem zrobi sie wystawe, a faszysci (oczywiscie) "z okolicznych kosciolow",
    bo tylko takie zacofance moga protestowac, zatarasuja droge , żeby wystawy
    nie bylo.
    Rece opadają.

  • 18. Data: 2011-10-27 16:05:10
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 13:19:27 +0200, Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    wklepał(-a):

    >wydawnictwo wzięło kredyt na druk tej książki, a nie wiemy, w jakim
    >banku? :)

    Dobrze wiemy w jakim. Na pewno nie w polskim, tylko polskojęzycznym. ;)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 19. Data: 2011-10-27 16:53:03
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-10-27 10:09, Zbynek Ltd. pisze:

    4461,Protest_internautow__Empik_wycofuje_ksiazke_Szc
    zaki.html

    > Czy to jest książka wydana przez bank? Może wydana na kredyt? Jak
    > nie to ...

    Wyluzuj.
    Banki -> czytaj "pieniądze", to podstawowa treść polityki.
    Propagowanie aborcji, to zamach na nasze pieniądze.
    Szczukę trzeba zastrzelić. To będzie dobry uczynek, nie trzeba się
    spowiadać.

    Jeśli ktoś się zdecyduje, to deklaruję 1kpln na adwokatów. Przelewem.
    Czy teraz jest o bankach?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 20. Data: 2011-10-27 17:15:19
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kosciolow",
    > bo tylko takie zacofance moga protestowac, zatarasuja droge , żeby wystawy

    Ja bym bardzo chcial, zeby feministki / nowoczesna lewica / lewacy czy jak
    oni sie tam nazywaja, walczyly o godnosc kobiety - zarowno jako pracownicy i
    zarowno jako matki. Wydaje mi sie, ze zdecydowana wiekszosc kobiet ma inne
    problemy niz lesbijskie zwiazki partnerskie i skrobanka na zyczenie. Ze
    zamiast mozliwosci slubu z przyjaciolka wolalaby dluzszy urlop macierzynski
    a zamiast darmowej skrobanki darmowe przedszkole i nizszy VAT na ubranka.
    Zabijajmy obywateli, nie bedzie problemu, Polski tez kiedys nie bedzie, to
    problemu w ogole nie bedzie.

    Ale znacznie prosciej jest krzyczec niz pracowac.

    pozdr

    PS Zeby nie bylo, nie jestem za zakazem aborcji. Ostatnie slowo nalezy do
    matki. Ale trzeba stworzyc warunki, zeby do dramatu nie musialo dojsc.