  • 1. Data: 2005-11-04 19:25:30
    Temat: Porównanie kursów GBP dla kart BZ WBK, Fortis i Citi
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Ostatnio podczas pobytu w Wielkiej Brytanii dokonałem testu kursów GBP dla
    trzech różnych kart. Oto wyniki:

    Fortis Bank
    23/10 - 6,162
    24/10 - 6,129

    Citibank
    24/10 - 5,9946

    BZ WBK
    24/10 - 5,8726

    Dla porównania kurs średni NBP wynosił 24/10 - 5,7789

    Zatem BZ WBK zadowoliło się 0,10 PLN (od kursu średniego), Citi 0,2157, a
    Fortis już 0,35.

  • 2. Data: 2005-11-05 09:29:59
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    > Zatem BZ WBK zadowoliło się 0,10 PLN (od kursu średniego), Citi 0,2157, a
    > Fortis już 0,35.

    dzieki, dlatego w tym tygodniu w UK bede uzywal VC Lukasa rozliczana po
    kursach BZWBK a nie Citka

  • 3. Data: 2005-11-05 10:55:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "rsa127"
> [...]
    > BZ WBK
    > 24/10 - 5,8726
    > Dla porównania kurs średni NBP wynosił 24/10 - 5,7789

    VE DB testowana wczesniej - kursy takie jak na www,
    czyli 24/10 miałaby kurs 5,8958 - też całkiem dobrze
    a ma taką zaletę, że jest darmowa a ponadto
    w bankmatach Barclays Banku wyplaty bez prowizji
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-11-05 22:22:36
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyli 24/10 miałaby kurs 5,8958 - też całkiem dobrze
    > a ma taką zaletę, że jest darmowa a ponadto
    > w bankmatach Barclays Banku wyplaty bez prowizji

    No chyba, że założyć w BZ WBK konto <30 lub Allegro (Konto24.pl). Wtedy
    konto i karta za darmo (dla Allegro przez pierwsze 2 lata), a kurs trochę
    lepszy, a bank mniej "egzotyczy" jak na polskie warunki.