  • 1. Data: 2005-11-04 15:11:58
    Temat: Bezczelność w MultiBanku
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    Witam!

    Dotychczas byłem bardzo zadowolonym klientem MultiBanku. Do szczęścia
    brakowało mi w zasadzie jedynie powiadomień SMSowych. Pewnego razu
    zapragnąłem kredytu odnawialnego, jako że debet w Multikoncie Jestem to
    tylko 50zł. Na brak gotówki w zasadzie nie narzekam, ale pomyślałem, że
    warto by się zabezpieczyć na wszelki wypadek.
    Konto w Multi posiadam od 18 miesięcy. Dochodów stałych nie mam, ale wpływy
    z ostatnich 6 miesięcy to średnio ok. 700zł na miesiąc. Jak to u studenta -
    raz mniejsze, raz większe, ale są ;)
    Wypełniłem wniosek kilka dni temu i dziś dostałem telefon: "Dzień dobry,
    dzwonię z MultiBaku. Decyzja odmowna, brak odpowiednich wpływów na
    rachunek.". Koniec rozmowy. Brzmiało jakby kobieta rzuciła słuchawką (nie
    wnikam, czy mają tam "zwykłe" telefony czy jakieś słuchawki +mikrofon).
    No z takim chamstwem to się jeszcze nie spotkałem. Zawsze mi się wydawało,
    że to klient kończy rozmowę, jak już dowie się wszystkiego, czego się chciał
    dowiedzieć. A z czymś takim to przyznam szczerze, że się pierwszy raz
    spotykam... Rozczarowałem się tym MultiBankiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 2. Data: 2005-11-04 15:14:24
    Temat: Re: Bezczelność w MultiBanku
    Od: maho <m...@p...net>

    Maciej Wójcik wrote:
> [...]
    > czego się chciał dowiedzieć. A z czymś takim to przyznam szczerze, że
    > się pierwszy raz spotykam... Rozczarowałem się tym MultiBankiem.

    Tzn powiedziała co miała powiedzieć i się rozłączyła zanim cokolwiek z
    siebie wydukałeś?

    pozdrav

    maHo

  • 3. Data: 2005-11-04 15:19:35
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Tzn powiedziała co miała powiedzieć i się rozłączyła zanim cokolwiek z
    > siebie wydukałeś?
    No w zasadzie to tak. Nawet nic nie wspomniała o możliwości poręczenia tego
    kredytu przez osobę trzecią. Ot po prostu powiedziała i się rozłączyła.
    Całość trwała jakieś 14 sekund. Nawet nie miałem czasu żeby się wciąć i
    cokolwiek powiedzieć.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 4. Data: 2005-11-04 15:23:34
    Od: maho <m...@p...net>

    Maciej Wójcik wrote:

> [...]
    > tego kredytu przez osobę trzecią. Ot po prostu powiedziała i się
    > rozłączyła. Całość trwała jakieś 14 sekund. Nawet nie miałem czasu żeby

    A to może był nagrany komunikat a'la Olejniczak?

    pozdrav

    maHo

  • 5. Data: 2005-11-04 15:27:32
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > A to może był nagrany komunikat a'la Olejniczak?
    Może... Ale czy poważny bank tak traktuje klientów? Wiadomo, ze student to
    klient gorszej kategorii (no, może "mniejszego kalibru"), ale bez przesady.
    Nawet w PEKAO jest lepsza obsługa...
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 6. Data: 2005-11-04 15:27:46
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >No w zasadzie to tak. Nawet nic nie wspomniała o możliwo?ci poręczenia tego
    >kredytu przez osobę trzeci?. Ot po prostu powiedziała i się rozł?czyła.
    >Cało?ć trwała jakie? 14 sekund. Nawet nie miałem czasu żeby się wci?ć i
    >cokolwiek powiedzieć.

    Przesadasz ;-). (do mnie nawet sie nie pofatygowali z telefonem).

    Pzdr.
    Lack

    PS: dzisaj popisze.

  • 7. Data: 2005-11-04 15:37:01
    Temat: Re: Bezczelno w MultiBanku
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Przesadasz ;-). (do mnie nawet sie nie pofatygowali z telefonem).
    Buraki... :-/
    Może by tak do DB się przenieść? Hmm... Ofertę mają całkiem ciekawą -
    ciekawe jak obsługa...

    [OT]:
    > PS: dzisaj popisze.
    No ja myślę :P
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 8. Data: 2005-11-04 16:36:45
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Może... Ale czy poważny bank tak traktuje klientów? Wiadomo, ze student to
    > klient gorszej kategorii (no, może "mniejszego kalibru"), ale bez
    > przesady. Nawet w PEKAO jest lepsza obsługa...

    Pociesze Cie... nawet jak bedziesz mial kilkadziesiat tysiecy PLN na
    rachunku to w MultiBanku nadal beda Toba pomiatali.
    Ten bank juz tak ma.
    Trzeba sie przyzywczaic lub odejsc.

    MAd Hat
    ter

  • 9. Data: 2005-11-04 16:47:17
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Pociesze Cie... nawet jak bedziesz mial kilkadziesiat tysiecy PLN na
    > rachunku to w MultiBanku nadal beda Toba pomiatali.
    > Ten bank juz tak ma.
    > Trzeba sie przyzywczaic lub odejsc.
    Hmm, no to mam jasność. Widocznie to, że przez ostatnie 1,5 roku byłem z ich
    usług zadowolony (ba, nawet - o zgrozo - polecałem znajomym), to był tylko
    "wypadek przy pracy" ze strony Multi. Chyba faktycznie się z nim pożegnam...
    Zatem w którym banku szanują studentów, a przynajmniej traktują ich
    niegorzej niż w Multi?
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 10. Data: 2005-11-04 17:02:52
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    K.N. wrote:

    > Przesadasz ;-). (do mnie nawet sie nie pofatygowali z telefonem).

    Dziwne to jakieś - kiedy mnie odmawiali, operatorka uprzejmie poczekała, aż
    się dodezwę ;-)