  • 1. Data: 2005-11-04 18:57:45
    Temat: PKO Inteligo - Czy tylko u mnie nie działa?
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Próba logowania kończy się informacją o błędzie.
    Czy ktoś z was też tak ma?

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 2. Data: 2005-11-04 19:11:23
    Temat: Re: PKO Inteligo - Czy tylko u mnie nie działa?
    Od: "Aroo" <a...@a...net>

    Witam.

    > Czy ktoś z was też tak ma?
    Potwierdzam. O 20:10 2 próby nieudane. Ktoś coś wie na ten temat więcej?

    Arek

  • 3. Data: 2005-11-04 19:21:59
    Od: Mantarak <k...@g...pl>

    Pewna osoba, czyli Aroo w dniu 04 lis 2005 wystukała taki oto tekst:

    U mnie działa.

    Mantarak

  • 4. Data: 2005-11-04 19:22:23
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Aroo napisał(a):
    > Witam.

    > Potwierdzam. O 20:10 2 próby nieudane. Ktoś coś wie na ten temat więcej?

    Chyba już ruszyło.

    Bogusz

  • 5. Data: 2005-11-04 19:40:53
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Bogusz napisał(a):

    > Próba logowania kończy się informacją o błędzie.
    > Czy ktoś z was też tak ma?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Bogusz.

    SOA #1