  • 1. Data: 2005-11-04 20:54:24
    Temat: Kasa Mieszkaniowa w Pekao s.a.
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    Witam szanownych Grupowiczów!
    Mam pytanie - jak długo czeka się na wypłatę pieniędzy z kasy mieszkaniowej
    po zamknieciu raachunku? Umowa mówi że bank ma do 90 dni, ale ile to zwykle
    trwa? Czy jest możliwośc przyspieszenia tej realizacji?
    Przyznam że te 90 dni to rzecz dla mnie zupełnie bez sensu - wychodzi na to
    że trzeba najpierw zlikwidowac kase, czekac na pieniądze, a dopiero potem
    szukać mieszkania...
    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2005-11-07 11:52:40
    Temat: Re: Kasa Mieszkaniowa w Pekao s.a.
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Przyznam ?e te 90 dni

    4 lata temu likwidowalem u nich konto i tez na pelna likwidacje dali sobie 3msce
    (tzn placic nie musialem od momentu zlozenia wniosku ale pelne wyrownania tyle
    im zajely)
    w tym banku chyba wszystko trwa 90dni - taki bank

  • 3. Data: 2005-11-07 15:47:34
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Michal M napisał:

    > 4 lata temu likwidowalem u nich konto i tez na pelna likwidacje dali sobie 3msce
    > (tzn placic nie musialem od momentu zlozenia wniosku ale pelne wyrownania tyle
    > im zajely)

    A napisałeś do nich pisemko, że zależy ci na wcześniejszej wypłacie, np.
    w ciągu 30? Bo z tego co jest mi wiadome obecnie nie ma większego
    problemu z wcześniejszym, tzn. krótszym niż 90 dni, wypłacaniem środków
    z k.m.

    PWZ

  • 4. Data: 2005-11-07 15:57:24
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > A napisałeś do nich pisemko, że zależy ci na wcześniejszej wypłacie, np.
    > w ciągu 30? Bo z tego co jest mi wiadome obecnie nie ma większego
    > problemu z wcześniejszym, tzn. krótszym niż 90 dni, wypłacaniem środków

    1. ja mowie o zwyklym koncie (eurokonto?) a nie mieszkaniowym...

    wiec pieniadze sam sobie wyplacilem dzien przed likwidacja konta i od tego
    momentu (zgloszenie likwidacji) nie musialem juz placic za to konto - tylko
    jakies minimalne odsetki i przyszly po 90dniach i wtedy nastapila pelna likwidacja

  • 5. Data: 2005-11-08 06:41:23
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Michal M napisał:

> [...]
    > jakies minimalne odsetki i przyszly po 90dniach i wtedy nastapila pelna likwidacja

    Acha, rozumiem - zasugerowałem się tematem posta. Jeżeli tak to
    faktycznie trochę długo, ale IMHO przez te 90 dni czekają z ostateczną
    likwidacją na rozliczenie ewentualnych transakcji, które ewentualnie
    zrobiłeś przed złożeniem dyspozycji zamknięcia.

    PWZ