  • 1. Data: 2004-02-09 03:34:27
    Temat: Pora na kreatywny MARKETING LUKAS Banku ...
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Mówione było , jakich to bzdur banki nie piszą ... Wychodzi na to , że
    pomimo zróżnicowanych opłat w każdym banku , każdy jest najtańszy ...

    Mnie natomiast zastanawia znaczenie słowa "NAJCZĘŚCIEJ".
    A dokładnie interpretacja tego słowa przez naród zwany Pracownikami
    LUKAS Banku.

    Czego się czepiam :
    Za TOiP ( http://www.lukas.com.pl/oferta_toip.asp ):

    Karta VISA Electron

    Wydanie kolejnej karty do konta:
    Wygodne e-kontoPRO e-konto Podróżne Lokata
    a)tryb normalny 0 10 0 10 10
    b)trybi przyspieszony 10 20 10 20 20

    A teraz za FAQ ( http://www.lukas.com.pl/oferta_faq_odp.asp )

    Temat : Ogólny
    Pytanie : Ile kosztuje wydanie karty Visa Electron ?
    Odpowiedź : Wydanie karty Visa Electron może nastąpić w dwóch trybach:
    normalnym (do 14 dni) lub przyśpieszonym (do 7 dni). Opłata za wydanie
    karty jest uzależniona od rodzaju konta i najczęściej wynosi 0 zł.
    Szczegóły w aktualnej Tabeli opłat i prowizji na stronach internetowych.

    Nikt nie precyzował, czy chodzi o pierwszą kartę, czy kolejną ... prawda ?

    Wygląda na to , że w LUKAS Bank słowo NAJCZĘŚCIEJ w liczbach
    interpretuje tak : Mamy 5 sytuacji. W 2 z nich kwota jest równa 0. Czyli
    Najczęściej jest równa 0 ;)

    Wiem , wiem ... marne czepiactwo ... Ale wynika z pory , przez co i
    poważnego przemęczenia ... (Większość stwierdzi, że stałego ;) )

    Pozdrawiam Serdecznie
    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 2. Data: 2004-02-09 09:07:54
    Temat: Re: Pora na kreatywny MARKETING LUKAS Banku ...
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >Wygl?da na to , że w LUKAS Bank słowo NAJCZĘ?CIEJ w liczbach
    >interpretuje tak : Mamy 5 sytuacji. W 2 z nich kwota jest równa 0. Czyli
    >Najczę?ciej jest równa 0 ;)

    Domniemanie niewinnosci: Moze chodzi im on sposob najczesciej
    wybierany przez klientow? :-)

    Pzdr.
    Lack

  • 3. Data: 2004-02-09 12:52:41
    Od: "Maly Rozowy Prosiaczek" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>
    napisał w

    > Wygląda na to , że w LUKAS Bank słowo NAJCZĘŚCIEJ w liczbach
    > interpretuje tak : Mamy 5 sytuacji. W 2 z nich kwota jest równa 0. Czyli
    > Najczęściej jest równa 0 ;)

    Ale moze te dwie sytuacji zdarzaja sie duzo czesciej, niz trzy pozostale.

  • 4. Data: 2004-02-09 13:17:01
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    napisał w wiadomości news:c06v82$kh1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Stasio Podróżnik na L4

    Ty, a Ty czasem nie za długo na tym L4 ? Co, kurde, na nasz koszt będziesz
    żyć ?? :-)

    Do roboty !

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-02-09 13:28:45
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-09 14:17, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Wojciech Nawara
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Ty, a Ty czasem nie za długo na tym L4 ? Co, kurde, na nasz koszt będziesz
    > żyć ?? :-)
    > Do roboty !

    Ha ... Z wyliczen lekarza ;) Nawet do 180 dni ...

  • 6. Data: 2004-02-09 14:04:51
    Temat: Re: Pora na kreatywny - fajne zestawienia...
    Od: "juuuzek" <j...@p...onet.pl>

    > Mówione było , jakich to bzdur banki nie piszą ... Wychodzi na to , że
    > pomimo zróżnicowanych opłat w każdym banku , każdy jest najtańszy ...

    He he... niezłe.
    Coś w stylu "Najuprzejmiej informujemy, że nasz bank jest najczęściej
    najtańszy. W pozostałych (nienajrzadszych) przypadkach jest najwyraźniej jak
    najbardziej nienajgorszy".

    A tak a propos, to czy ktoś zauważył częstotliwośc zmian w "porównaniu kosztów"
    w mBanku? Najpierw Nordea, a potem właśnie LUKAS (zjazd z 213 - chyba, nie
    pamiętam, a już nie ma ;) - na ok. 80 zł rocznie za ekonto pro) - niezłych tam
    mają analityków od kosztów. Albo inne banki tak szybko reagują obniżką cen :)))

    W Inteligo też jest ekstra porównianie kosztów - wliczają w to "kartę
    umożliwiającą dokonywanie transakcji przez internet" (w Inteligu można to robić
    elektronkiem). A w innych bankach doliczają w źwiązku z tym koszt prawdziwej
    wypukłej kredytówki.

    Chyba jest jakiś ogólnopolski konkurs "Dajcie mi produkt, a pokażę wam
    zestawienie w którym będzie pierwszy" i banki się starają jak mogą.

    pzd.