  • 1. Data: 2004-02-09 06:23:44
    Temat: Inteligo - pytanie o druga karta Visa Electron
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    Inteligo - pytanie o druga karta Visa Electron

    Zamowilem sobie nowa karte Visa Electron do rachunku glownego. Czy nowa
    karta bedzie miala nowy numer? ( a moze i inny kolor bo mam te zielona a
    chcialbym miec szara :D )

  • 2. Data: 2004-02-09 09:32:47
    Temat: Re: Inteligo - pytanie o druga karta Visa Electron
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Zamowilem sobie nowa karte Visa Electron do rachunku glownego. Czy nowa
    > karta bedzie miala nowy numer?

    Tak.

    > ( a moze i inny kolor bo mam te zielona a
    > chcialbym miec szara :D )

    Inteligo nie ma szarych kart.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-02-09 09:48:26
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Inteligo nie ma szarych kart.

    chodzi mi a ta druga karte co na obrazku jest
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/oferta-dla-firmy_vis
    a-electron.htm
    jest ona szara lub srebrna - ale to chyba dla kont firmowych tak ?

  • 4. Data: 2004-02-09 09:51:20
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > chodzi mi a ta druga karte co na obrazku jest
    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/oferta-dla-firmy_vis
    a-electron.htm

    Ja bym ją nazwał prędzej grafitową. :-)

    > jest ona szara lub srebrna - ale to chyba dla kont firmowych tak ?

    Tak.
    W prywatnych tylko zwykła lub z sercem.

  • 5. Data: 2004-02-09 09:52:21
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

> [...]
    >

    > Zamowilem sobie nowa karte Visa Electron do rachunku glownego. Czy nowa
    > karta bedzie miala nowy numer? ( a moze i inny kolor bo mam te zielona a

    Tak, będzie miała nowy numer.
    Koloru innego nie dostaniesz, co najwyżej możesz dostać kartę
    z czerwonym sercem, jeśli taką sobie zamówiłeś.

    Pozdrawiam,
    Artur