  • 1. Data: 2004-10-05 15:02:39
    Temat: Poprawnosc numeru konta w Niemczech
    Od: "Michał Kowalski" <m...@m...pl>

    Potrzebuje pilnie wplacic pieniadze na konto w niemieckim banku, a ze jestem
    w takich transferach kompletnie zielony mam pewne watpliwosci:

    Oto konto odbiorcy:

    Deutsche Bank (account number 8115008, bank code 76070024,
    Swift code DEUT DE DB 760, IBAN: DE 19 7607 0024 0811 5008 00),Lange Str.
    37,D-96047 Bamberg.

    Czy wszytko z tym w porzadku? Slabo sie znam na przelewach zagranicznych a
    podany tutaj numer IBAN nie jest "jedynie sluszny" 26 cyfrowy... co z tym?

    Niestety nie posiadam konta w banku ktory oferuje przelewy zagraniczne. W
    placowce ktorego banku najpewniej i najtaniej zrealizuje taka operacje?

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Michal Kowalski

  • 2. Data: 2004-10-05 16:08:50
    Temat: Re: Poprawnosc numeru konta w Niemczech
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Michał Kowalski" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podany tutaj numer IBAN nie jest "jedynie sluszny" 26 cyfrowy... co z tym?

    26-cyfrowy jest "jedynie sluszny" w Polszcze.
    Inne kraje maja inna "sluszna" dlugosc

    > Niestety nie posiadam konta w banku ktory oferuje przelewy zagraniczne. W
    > placowce ktorego banku najpewniej i najtaniej zrealizuje taka operacje?

    PKO BP Eurotransfer

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-10-05 16:13:55
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2004 17:02:39 +0200, Michał Kowalski napisał(a):

    > IBAN: DE 19 7607 0024 0811 5008 00

    > Czy wszytko z tym w porzadku? Slabo sie znam na przelewach zagranicznych a
    > podany tutaj numer IBAN nie jest "jedynie sluszny" 26 cyfrowy... co z tym?

    Tan numer IBAN jest poprawny (sprawdziłem). IBAN wcale nie określa, że w
    numerze rachunku musi być 26 cyfr. To jest narzucone przez polski NRB
    (który jest zgodny z IBAN).

    Pozdrawiam!

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2004-10-06 07:53:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Łukasz Cielecki wrote:

    > Tan numer IBAN jest poprawny (sprawdziłem). IBAN wcale nie określa,
    > że w numerze rachunku musi być 26 cyfr. To jest narzucone przez
    > polski NRB (który jest zgodny z IBAN).

    warto podac dla innych stroniczke do takich sprawdzen:
    http://www.tbg5-finance.org/?ibancheck.shtml

    po nacisnieciu klawisza "Basics" można zobaczyć skrypt ktory
    miedzynarodowe IBANy sprawdza
    - moze ktos na polskiej stroniczce tez go zainstaluje
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-10-06 08:04:53
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/5/2004 5:02 PM, Michał Kowalski wrote:
> [...]
    > podany tutaj numer IBAN nie jest "jedynie sluszny" 26 cyfrowy... co z tym?
    [...]

    Szwajcarski IBAN banku mojego dostawcy ma 19 cyfr i też działa,
    Postać: CHxx xxxx xxxx xxxx xxxx x;
    SWIFT-y też są "długie" i "krótkie".

    PZdr: Catbert