  • 1. Data: 2004-10-05 11:01:06
    Temat: Wyszukiwarka bankow po nr NRB
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów,

    pytanie jest proste: czy istnieje w sieci wyszukiwarka on-line banków
    po numerze NRB?

    Nie chodzi mi oczywiście o znany program IBANator tylko o jakąś
    stronę, która robi to samo. Zadałem to pytanie Googlakowi ale nic
    sensownego nie wypluł. Tzn. znalazłem kalkulator sprawdzające
    poprawność numeru, ale nie podające jaki to bank.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 2. Data: 2004-10-05 11:39:37
    Temat: Re: Wyszukiwarka bankow po nr NRB
    Od: "G.M." <@poczta.onet.pl>

    Human Being wrote:
> [...]
    > sensownego nie wypluł. Tzn. znalazłem kalkulator sprawdzające
    > poprawność numeru, ale nie podające jaki to bank.

    Nie jest mi znana taka wyszukiwarka, ale na stronie KIR są
    opublikowane dane z systemu ewidencji bankowej. W pliku oddzialy.dbf
    jest m.in. NRB, nazwa banku, adres itp.
    Tu jest link: http://tinyurl.com/q1me
    --
    G.M.

  • 3. Data: 2004-10-06 18:17:23
    Od: "Tomasz" <t...@a...city.net.pl>

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    ---------

    Zobacz tutaj: http://bazy.hoga.pl/banki.asp - ostatni formularz "banku o
    numerze" - wpisz 8 cyfr numeru rachunku po liczbie kontrolnej.

  • 4. Data: 2004-10-08 16:37:09
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Human Being" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > pytanie jest proste: czy istnieje w sieci wyszukiwarka on-line banków
    > po numerze NRB?

    Odpowiedz jest prosta: www.google.pl
    wpisujesz cyfry od 3. do 10. i zazwyczaj wyskakuje nazwa banku i oddzial.
    Po prostu sporo instytucji podaje swoje numery kont w necie :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856