  • 1. Data: 2004-10-05 16:40:21
    Temat: [ING] lamerskie pytanko o przelewy w BankOnLine
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    Czy jezeli w polu 'Przelewy' mam jedynie pozycje Wplata i Wyplata (a dla
    scislosci posiadam tylko konto OKO) i nie moge definiowac zadnych
    rachunkow (jest tylko rozwijana lista z jedna pozycja - wlasnie OKO) to
    oznacza, ze jeszcze nie dogrzebali sie do mojej podpisanej umowy i nie
    moge wyplacac pieniazkow z konta? Mam nadzieje ze to nie problem z
    dostepem do klucza publicznego na serwerze banku.
    Bo wplacac juz moge to wiem :)

    GP

  • 2. Data: 2004-10-05 17:00:26
    Temat: Re: [ING] lamerskie pytanko o przelewy w BankOnLine
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moge wyplacac pieniazkow z konta? Mam nadzieje ze to nie problem z
    > dostepem do klucza publicznego na serwerze banku.

    a mozesz kliknac w "przelewy" 'pietro wyzej' - tam gdzie jest miejsce na
    rachunek ?
    wtedy pojawia sie z lewej strony bardziej rozbudowane menu

    PiotR

  • 3. Data: 2004-10-05 17:22:46
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    a nie ma tak że z OKO'a można wypłacać tylko na własny rachunek osobisty w
    ING? skoro jest tylko wpłata/wypłata - ja tak mam - to znaczy że możesz albo
    wpłacić albo wypłacić z OKO'a na ror i odwrotnie, coś jak eMax w mBanku, ale
    tylko wewnątrz właściciela.

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811
    73 2130 0004 3001 0277 6870 0001

  • 4. Data: 2004-10-05 18:06:50
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:cjula1$k04$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > albo
    > wpłacić albo wypłacić z OKO'a na ror i odwrotnie, coś jak eMax w mBanku,

    Nie trzeba miec ROR-u w ING, przelew z OKO-PLN mozna wyslac na dowolny rach.
    w innym banku, takze przez bank-online; raz w miesiacu darmo.

  • 5. Data: 2004-10-05 18:09:04
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2004 19:22:46 +0200, Marcin Kubiczek naskrobał(a):

> [...]
    > wpłacić albo wypłacić z OKO'a na ror i odwrotnie, coś jak eMax w mBanku, ale

    wypłacasz gdzie chcesz jak z każdego konta.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-10-05 18:49:39
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    hmm nie wiem jak to jest gdy ma się samo OKO, ale ja mam także studenta i
    pokazuje mi w rozwijanym menu że tylko na studenta lub ... z powrotem na OKO
    :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

  • 7. Data: 2004-10-05 19:03:46
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Kubiczek wrote:
    > hmm nie wiem jak to jest gdy ma się samo OKO, ale ja mam także
    > studenta i pokazuje mi w rozwijanym menu że tylko na studenta lub ...
    > z powrotem na OKO :)

    A ja mam samo OKO, naciskam Portal, Rachunki bieżące/osobiste - przelewy
    (pomimo że nie mam rachunków bieżących/osobistych), pojawia mi się Polecenie
    Przelewu (dowolnego z resztą). I mam listę rozwijalną rachunków, na której
    rozwija się OKO, albo OKO ;-)

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-10-05 20:05:11
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    ano faktycznie ;) ja tam nie robie przelewow z oka więc nie zauważyłem
    takiej przyjemności ;))

    --

    pozdrawiam,
    mk

  • 9. Data: 2004-10-05 21:04:18
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-10-05 18:40, Użytkownik ATZ Rzeszow napisał :
> [...]
    > moge wyplacac pieniazkow z konta? Mam nadzieje ze to nie problem z
    > dostepem do klucza publicznego na serwerze banku.

    bo do tego trzeba wybrać nie "oszczędności" tylko "rachunki" i potem
    "przelewy", a tam jest już wszystko co potrzeba, np. przelewy wzorcowe.

    andy_nek