  • 11. Data: 2005-05-10 12:39:45
    Temat: Re: Re: Pomóżcie wybrać KK ...
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Lerski" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2005.05.10.11.59.40.840910@wytnij.wp.pl...
    > albo miec zarowe zadłużenie na karcie w dniu pobierania opłaty za
    > ubezpieczenie(zalezy procentowo od wielkosci zadłużenia)

    no można i tak tylko ze to ubezpieczenie jest pobierane 28 dnia miesiąca
    wiec w moim przypadku 2 dni przed wypłatą i nie bardzo mi pasuje spłacać
    kartę do 27

  • 12. Data: 2005-05-10 14:52:27
    Temat: Re: Pomóżcie wybrać KK ...
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "ts" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Na razie myślę o MC ING, tylko ten brak fotki ...

    Ludzie to lubią sami zakladać sobie pętle na szyję.... Nie masz kasy - to
    po co się wpędzasz w kanał? Masz kasę - to po co Ci KK?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 13. Data: 2005-05-10 16:49:51
    Temat: Re: Odp: Pomóżcie wybrać KK ...
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik <T...@s...co.uk> napisał w wiadomości
    .news.tpi.pl...

    > A po co nosic dowod, jesli ze zdjeciem na KK nie trzeba?

    Dlaczego uwazasz, ze nie trzeba?
    Dlaczego uwazasz ze obrazek na karcie ma jakiekolwiek znaczenie? Skoro moze
    to byc rownie dobrze zdjecie twojego ukochanego psa lub np. zdjecie
    dziewczyny kolegi...;-))

    > Dodatkowo zawsze to jakies utrudnienie dla zlodzieja w przypadku
    > kradziezy...

    Uwazasz, ze sprzedawce zastanowi roznica w fizjonomii zlodzieja i psa
    uwidocznionego na zdjeciu?
    ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 14. Data: 2005-05-10 19:05:47
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 10 May 2005 16:52:27 +0200, gg naskrobał(a):

    > Użytkownik "ts" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ludzie to lubią sami zakladać sobie pętle na szyję.... Nie masz kasy - to
    > po co się wpędzasz w kanał? Masz kasę - to po co Ci KK?

    jak zrozumiesz co to GP bo się dymyślisz (może)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 15. Data: 2005-05-10 20:04:10
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > jak zrozumiesz co to GP bo się dymyślisz (może)

    W czasach wysokich odsetek na RORach GP mógł mieć jakieś znaczenie.
    Dziś zysk z okresu darmowego jest wątpliwy.
    Posiadanie zdjęcia na karcie jest specyficzną fanaberią.
    Kogoś, kto zastanawia się na darmowoscią wydania karty kredytowej po prostu
    na
    nią nie stać.
    Jak już będzie miał pieniądze nie będzie Go obchodzić jej cena.
    Karta http://www3.ing.pl/u235/navi/103787/ jest darmowa tylko na początku. W
    13 miesiącu pobiorą opłatę 80 zł za posiadanie.
    Może ktoś wyliczy ile i gdzie trzeba mieć na koncie, by GP pokryło roczną
    opłatę 80zł i jak to się ma do limitu 1000zł/m-c.
    Posiadacze kont w ING Banku, których stać, od niedawna nie płacą nic za
    posiadanie ROR, a odsetki od sporych kwot są zerowe.

  • 16. Data: 2005-05-10 20:58:35
    Od: "ja" <s...@s...sd.z.pl>

    > W czasach wysokich odsetek na RORach GP mógł mieć jakieś znaczenie.

    teoretycznie...
    przy dluzszym GP jest gwarancja ze dostaniesz go przed terminem splaty...
    przykladowo dzisiaj dostalem z raiffeisena gdzie dla visy nova jest krotki
    GP i dostalem poczta na 3 dni przed splata... co przy innych kartach nie
    jest juz problemem... efekt taki, ze uzywam pozostalych kart a nie
    rafiego...a jak juz uzyje to od razu ustawiam zlecenie na przelew aby nie
    zapomniec sprawdzic na necie w przypadku gdybym nie dostal poczta wyciagu

    > Dziś zysk z okresu darmowego jest wątpliwy.
    racja

    > Posiadanie zdjęcia na karcie jest specyficzną fanaberią.
    tu sie nie zgodze... przykladowo wydluza odpowiedzialnosc banku o 50% (z 48
    do 72 godzin)

    > Kogoś, kto zastanawia się na darmowoscią wydania karty kredytowej po
    prostu
    > na
    > nią nie stać.
    tez sie nie zgodze, znajomy ulokowal 300 000 w tym banku, gdzie golda mu
    dali
    poza tym niektorzy maja takie sumy na kontach bo kiedys przywiazywali wage
    aby nie rozpieprzac pieniadze gdzie nie trzeba

  • 17. Data: 2005-05-10 21:56:08
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 10 May 2005 22:04:10 +0200, ":-\(..." <...@m...il> wrote:

    >W czasach wysokich odsetek na RORach GP mógł mieć jakieś znaczenie.
    >Dziś zysk z okresu darmowego jest wątpliwy.

    Zapominasz, ze jest masa ludzi, zyjacych non stop na debecie. W takim
    przypadku GP wciaz ma znaczenie.

    G.

  • 18. Data: 2005-05-11 05:41:30
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > jak zrozumiesz co to GP bo się dymyślisz (może)

    Następny naiwny który daje sie złapać na coś "darmowego". Jak kiedyś
    zrozumiesz, że nie ma nic za darmo to będzie już za późno i przeczytamy
    kolejny post na grupie jak to bank Cię ukarał (okradł) bo .... bla bla
    bla.
    Jak już ktoś napisał GP był opłacalny dawno temu a i to po spełnieniu
    kilku warunków : jak ktoś miał kasę która leżała na koncie/lokacie,
    wydawał bardzo dużo i oprocentowanie lokat/rachunków było dużo wyższe niż
    obecnie.
    A teraz usiądź i policz to sobie... nie zapomnij, że zwykle w 2 roku KK
    przestaje być darmowa i trzeba za nią słono zapłacić a wydawana jest na 2
    lata więc trzeba bulić...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 19. Data: 2005-05-11 06:25:19
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik gg napisał:

> [...]
    > zrozumiesz, że nie ma nic za darmo to będzie już za późno i
    > przeczytamy kolejny post na grupie jak to bank Cię ukarał (okradł) bo

    Nawet jesli to dlaczego ma rowniez za nia placic w I roku uzytkowania?

    > A teraz usiądź i policz to sobie... nie zapomnij, że zwykle w 2 roku
    > KK przestaje być darmowa i trzeba za nią słono zapłacić a wydawana
    > jest na 2 lata więc trzeba bulić...

    KK mozna traktowac jako kaprys, mozna traktowac jako iluzoryczne
    podniesienie prestizu (niestety) i mozna trktowac jako zwykle narzedzie
    ulatwiajace realizacje okreslonych dzialan, chocby dokonywanie
    transakcji zdalnych ( i nie proponuj tutaj ofert Inteligo lub DB) czy
    wynajmu samochodu w wielu punktach na swiecie. I GP, przynajmniej dla
    mnie nie ma tu wiekszego znaczenia, bo z rownie dobrym skutkiem
    sprawdzilaby sie tu karta charge ale ich oferta jest uboga.
    darek

  • 20. Data: 2005-05-11 06:57:19
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 10 May 2005 18:49:51 +0200, Slawek Kos napisał(a):

    > Dlaczego uwazasz ze obrazek na karcie ma jakiekolwiek znaczenie? Skoro moze
    > to byc rownie dobrze zdjecie twojego ukochanego psa lub np. zdjecie
    > dziewczyny kolegi...;-))

    Coz, zdjecia na karte nie wybiera moja ciocia, czy pan w banku, tylko
    przyszly wlasciciel karty i dla wlasnego bezpieczenstwa powinien tam
    umiescic swoje zdjecie. Jesli tego nie zrobi, coz jego strata. Rownie
    dobrze moze na karcie z np. mBanku (bo poczta karta przychodzi) zamiast
    podpisu "karta jest kradziona", ale pewnie tego nie zrobi, tylko umiesci
    tam wlasny podpis. Chociaz ja mam wlasnie taki pomysl na podpisanie jednej
    z kart, ale to zupelnie inna bajka

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl