  • 11. Data: 2005-11-17 20:14:09
    Temat: Re: Pomocy -potrzebny wzór !!!!!!!!!!!!!
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    news:dlimnm$iih$1@inews.gazeta.pl...

    > Chłopcze-bądź łaskaw zastosować się do własnej rady i nie pienić się bez
    > potrzeby.

    ależ nie zamierzam się pienić i nie zamierzam też rywalizować na pyskówki,
    więc nie dam się sprowadzić do tego poziomu i pokonać doświadczeniem.

    > A gdzie dziecko drogie wyczytałeś w moim poście o % składanym :-)

    czyli co wniosłaś do tematu wzoru na rzeczywiste oprocentowanie? informację,
    że ogólnie o procentach mówi się w podstawówce? i w dodatku bez solidnego
    backupu ?!
    podaj zatem chociaż autora książki o której piszesz żeby zainteresowany mógł
    jakoś skorzystać z informacji, albo jak nie wiesz - to po co pisać?
    zwłaszcza, że dość dużo tu piszesz, a z tego duża część to są próby
    dogryzania komuś, popisywanie się przed TWA i takie tam.

    > PROCENTY były przerabiane i o tym piszę.

    czyli co było przerabiane w 6-stej klasie? że 1% = 1/100?
    i to ma być wypowiedź w wątku o rzeczywistej stopie??

    > Jak nie bardzo wiesz jak się wciąć do wątku to weź głęboki oddech i
    > spróbuj
    > jeszcze raz :-)

    to ty się wcinasz - ja podałem użyteczną odpowiedź na pytanie, dzięki czemu
    google zachowa dla następnych pokoleń moje info o RRSO + twój "folklor"
    może jestem trochę technokratą, ale chciałbym żeby w usenecie było mniej
    bełkotu a więcej konkretu

    trainer

  • 12. Data: 2005-11-17 20:19:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    trainer wrote:
    >może jestem trochę technokratą, ale chciałbym żeby w
    > usenecie było mniej bełkotu a więcej konkretu

    Więc się stosuj do swoich bezcennych rad łaskawco :-) BTW - sprawdź
    znaczenie słowa "technokrata".

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-11-17 22:41:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "trainer" <t...@p...org> wrote in message

    > 1) nie chodzi o wzór na procent składany tylko RSOO

    To nie jest procent skladany? :-O

    MK

  • 14. Data: 2005-11-17 22:55:35
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    > "trainer" <t...@p...org> wrote in message

    > To nie jest procent skladany? :-O

    niezupełnie, bo stopa rzeczywista uwzględnia wszelkie przepływy, np też
    prowizje (zresztą zobacz sobie ten wzór)
    procent składany może zostac użyty do pokazania np. stopy "efektywnej" - ale
    nie np. ujmuje opłat stałych i stąd jest prostym pojęciem które wpaja się do
    głów 6-klasistom

    trainer

  • 15. Data: 2005-11-17 23:13:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    ale
    > nie np. ujmuje opłat stałych i stąd jest prostym pojęciem które wpaja się

    A gdzie zabronione jest uwzglednianie np. prowizji do obliczania 'procentu
    skladanego'? ;)
    Ten 'skomplikowany' wzor znam dosc dobrze i stad moje zdziwienie :).

    MK

  • 16. Data: 2005-11-18 05:57:20
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    > A gdzie zabronione jest uwzglednianie np. prowizji do obliczania 'procentu
    > skladanego'? ;)
    > Ten 'skomplikowany' wzor znam dosc dobrze i stad moje zdziwienie :).

    no to bam karty na stół! bo zaczyna sie to przewlekać i nie chcę znowu się
    wpakować w pogaduszki rodem z magla.
    proszę o wzór na procent składany , najlepiej wykładany w szkole podstawowej
    który zawiera to wszystko o czym piszesz
    ja mam na myśli ten z potęgą
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Procent_sk%C5%82adany
    i twierdzę że nie jest to to samo co RRSO

    trainer