  • 1. Data: 2005-11-17 17:44:48
    Temat: PKO BP - konto ktorego nie uzywalem
    Od: "xymiz" <d...@o...pl>

    Czesc!

    Mam problem maly. Zalozylem kiedys konto, chyba z 2,5 roku temu, dostalem
    karte bankomatowa ale ani razu nie wplacilem na niego pieniedzy ani nie
    uzywalem karty :/. Wiem wiem, glupota ale czlowiek mlody to glupi... Dzisiaj
    sobie o tym przypomnialem i jade jutro do PKO zeby sie dowiedziec co sie z
    tym kontem dzieje. Ale moze ktos wie co grozi w takiej sytuacji i oszczedzi
    mi bezsennej nocy...
    Z gory dzieki za pomoc
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-17 17:49:23
    Temat: Re: PKO BP - konto ktorego nie uzywalem
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    xymiz wrote:
    >Dzisiaj sobie o tym przypomnialem i jade jutro do
    > PKO zeby sie dowiedziec co sie z tym kontem dzieje. Ale moze ktos wie
    > co grozi w takiej sytuacji i oszczedzi mi bezsennej nocy...

    Nic specjalnego się pewnie nie dzieje :-) Mały debecik niedozwolony najwyżej
    :-) Pojedziesz, zapłacisz coś winien, zamkniesz konto i to by było na tyle
    ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-11-17 17:51:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Użytkownik xymiz napisał:

    > jade jutro do PKO zeby sie dowiedziec co sie z
    > tym kontem dzieje. Ale moze ktos wie co grozi w takiej sytuacji i oszczedzi
    > mi bezsennej nocy...

    Odwiedziny w placówkach PKO BP nie są chyba
    (jeszcze) karalne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak
    olbrzymiego postępu,
    że dziś - praktycznie biorąc - nikt już nie jest
    zdrowy.
    Bertrand Russell

  • 4. Data: 2005-11-17 18:05:30
    Od: "xymiz" <d...@o...pl>

    >Mały debecik niedozwolony najwyżej

    heh tylko jaki moze byc 100 pln 1000 pln 5000 pln? Martwi mnie ze mi
    przywala z grubej rury :(

    Pozdr

  • 5. Data: 2005-11-17 18:08:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    xymiz wrote:

    > heh tylko jaki moze byc 100 pln 1000 pln 5000 pln? Martwi mnie ze mi
    > przywala z grubej rury :(

    Popatrz ile kosztuje konto+karta. Sprawdź ile miałeś na tym koncie. Odlicz
    sobie na ile miesięcy to starczyło i przelicz opłaty przez liczbę
    pozostałych miesięcy. Potem uwzględnij jeszcze % od debetu niedozwolonego i
    już będziesz wiedział z jakiej kasy masz wyskoczyć :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-11-17 18:51:50
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "xymiz" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PKO zeby sie dowiedziec co sie z tym kontem dzieje. Ale moze ktos
    > wie co grozi w takiej sytuacji i oszczedzi mi bezsennej nocy...

    No powszechnie wiadomo co grozi... Guz, operacja, problemy z zona... A
    na dodatek zapewne okolo 40 zł naliczonych oplat (zakladam ze byl to
    rachunek Superkonto Student).

    marekz

  • 7. Data: 2005-11-17 19:06:01
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    xymiz napisał(a):
    > (...) Ale moze ktos wie co grozi w takiej sytuacji i oszczedzi
    > mi bezsennej nocy...

    4 lata ciężkich robót :)

    Jakieś opłaty za konto, jeśli były przewidziane + odsetki od debetu. Nie
    dostawałeś wyciągów ani wezwań do uregulowania debetu?

    --
    Konrad Zak
    http://konradzak.com/powerofcli http://akademiaruchu.com.pl

  • 8. Data: 2005-11-17 19:23:34
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Powinni ci już to konto dawno zamknąć

    Krasnal
    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 9. Data: 2005-11-17 21:20:55
    Od: "xymiz" <d...@o...pl>

    >Nie dostawałeś wyciągów ani wezwań do uregulowania >debetu?

    Nie nic takiego nie bylo. Dostalem tylko karte bankomatowa a potem nic.

    Pozdr