  • 1. Data: 2005-11-17 18:51:48
    Temat: Nieczytanie umowy szkodzi...
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Pisze o tej sprawie na forum, bo byc moze inni uzytkownicy KK podobnie
    jak ja, nie zwrocili uwagi - ja sie nabralem.

    A bylo to tak: dzien zamkniecia cyklu mam wyznaczony na 11, zatem
    w okolicach tego dnia, z niecierpliwoscia czekam z zakupami by robic
    je dopiero od 12. Tak bylo i tym razem. Kupilem benzyny pelny
    zbiornik, czyli niemal 200 zetow, i dzis zajrzalem do e-wyciagu, bo
    jescze papierowego nie dostalem. Ku memu zdumieniu widze, ze wyciag
    obejmuje (wedlug mnie wbrew umowie...) zakup zrobiony 11. dzwonie na
    infolinie, a infetka z usmiechem mowi mi, ze w tym miesiacu 11. bylo
    swieto i jest ponoc punkt w regulaminie mowiacy o przesunieciu dnia
    zamkniecia cyklu na nastepny dzien roboczy. A wypadl on dopiero 14!
    Czyli trzy dni mi sie obsunely, dni, w ktoych robie najwiecej zakupow
    na KK by miec maksymalny GP. No i sie nabralem. :-( Bo ze swieto
    bylo to wiem gdyz wywiesilem flage, ale ze ma to zwiazek z moimi
    zakupami, nie przypuszczalem...

    Z drugiej strony nie bardzo rozumiem dlaczego tak to wymyslono,
    przeciez komputer w banku potrafi chyba wygenerowac wyciag na dzien
    wolny od pracy, nie?

    --
    Adek

  • 2. Data: 2005-11-17 18:59:21
    Temat: Re: Nieczytanie umowy szkodzi...
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2005 19:51:48 +0100, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >zakup zrobiony 11.

    Tfu! Zakup zrobiony 12.(!), tak sie zasugerowalem i wbilem do glowy
    ten numerek dnia miesiaca, ze az palnalem glupstwo.

    --
    Adek

  • 3. Data: 2005-11-17 19:17:50
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > na KK by miec maksymalny GP. No i sie nabralem. :-( Bo ze swieto
    > bylo to wiem gdyz wywiesilem flage, ale ze ma to zwiazek z moimi

    KK moze z mBanku ?.
    Wiem co to za ból gdy rozliczenie zalapie sie na konczacy sie okres
    rozliczeniowy, a nie na nowy.
    Ja mam dokladnie tak samo w 11 dzien miesiaca generowanie wyciagu, zeby móc
    splacic na poczatku kolejnego z wyplaty.
    Tak jak piszesz umowy trzeba czytac, jak o tym przesunieciu wiedzialem ale i
    tak zaryzykowalem zakupy w Realu 12 listopada na 200 zeta i sie udalo bo
    rozliczenie bylo 15 :) ( REAL bardzo dlugo wysyla rozliczenie )
    Ale osobiscie uwazam ze jak na bank pracujacy on-line to powinno byc to
    zawsze tego samego dnia, tak jak mam na innych KK z innych banków.
    Tak samo w mbanku jest z naliczaniem odsetek, w dni wolne niby naliczaja ale
    nie mozna z nich skorzystac. Widac ktos musi klepnac Enter zeby to
    zaksiegowac

    Marcin_P.

  • 4. Data: 2005-11-17 19:20:58
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 17 Nov 2005 19:51:48 +0100, w
    <8...@4...com>, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > na KK by miec maksymalny GP. No i sie nabralem. :-( Bo ze swieto
    > bylo to wiem gdyz wywiesilem flage, ale ze ma to zwiazek z moimi

    Eee, to chyba od niedawna masz KK, że jeszcze czymś takim się przejmujesz :)

    A czasy, gdy taki "oscylator" przynosił jakieś dochody, już dawno minęły...

  • 5. Data: 2005-11-17 19:31:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > przejmujesz :)
    >
    > A czasy, gdy taki "oscylator" przynosił jakieś dochody, już dawno

    Czasy minęły, ale żyłka sportowa poniektórym pozostała :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-11-17 19:44:20
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2005 20:17:50 +0100, "Marcin_P." <n...@o...pl>
    napisał(a):

    >Witam,

    [...]
    >KK moze z mBanku ?.

    Tak. :-)

    --
    Adek

  • 7. Data: 2005-11-17 19:50:46
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2005 20:31:21 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    napisał(a):

    >Czasy minęły, ale żyłka sportowa poniektórym pozostała :-)

    Otoz to. :-)
    I pozostanie - nie czas na zmiany (68+).

    BTW, kazdy ma swego mola, ktory go itd. Ja sie pasjonuje takimi
    detalami, natomiast autentycznie nie moge sie zmusic do przeczytania
    jakiejkolwiek umowy, a szczegolnie ramowej. A juz o zalacznikach do
    niej, regulaminach itp., mowy nie ma. Po prostu taka mam wade
    organiczna. Generalnie wychodze z zalozenia, ze kazdy z takich
    dokumentow powinien poddawac sie logice, wiec na ogol dobrze na tym
    wychodze, oszczedzajac czas na inne hobby.

    --
    Adek

  • 8. Data: 2005-11-18 06:38:40
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Uzytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > na KK by miec maksymalny GP. No i sie nabralem. :-( Bo ze swieto
    > bylo to wiem gdyz wywiesilem flage, ale ze ma to zwiazek z moimi

    I oto chodzi. I o to chodzi. Tak wlasnie ma byc. Uzywajac KK musisz sie
    liczyc z róznymi niemilymi niespodziankami ze strony banku...taki produkt
    po prostu...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 9. Data: 2005-11-18 07:39:03
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > KK moze z mBanku ?.
    > Wiem co to za ból gdy rozliczenie zalapie sie na konczacy sie okres
    > rozliczeniowy, a nie na nowy.
    > Ja mam dokladnie tak samo w 11 dzien miesiaca generowanie wyciagu, zeby móc

    mi placa pensje do 9. kazdego miesiaca i jednak wolalem ustawic rozliczanie KK
    na 14 nie na 1 :-) (mBank oczywiscie)