  • 1. Data: 2005-11-17 15:23:15
    Temat: multibank - żenada
    Od: "relax" <r...@i...pl>

    Witam Grupowiczów

    W poniedziałek w placówce złozyłem wniosek o podwyzszenie limitu kredytowego
    w rachunku
    Pracownica powiedziała że nie ma z tym problemu i w środę a najpóźniej w
    czwartek otrzymam pieniądze.
    Pani obiecała tez że w srode zadzwoni i potwierdzi ze wszystko jest ok.
    Ucieszylem się bo kasa jest mi niezbedna na piątek wieczór.
    Daremnie.Pani w srode nie zadzwonila.
    Dzis z trudem ale udało sie dodzwonic do placówki. Dowiedziałem się , że moj
    wniosek zaginął i nie bedzie kasy w tym tygodniu.
    Jak może wniosek ginąć w banku ???????????
    A może ktos z Grupowiczów jest w stanie pomóc ???????
    POMOCY!!!!!!!

    relax

  • 2. Data: 2005-11-17 15:33:40
    Temat: Re: multibank - żenada
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "relax" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A może ktos z Grupowiczów jest w stanie pomóc ???????
    > POMOCY!!!!!!!

    Obawiam sie, ze BRE to moze juz pomoc tylko bog. :-|

    marekz

  • 3. Data: 2005-11-17 16:10:51
    Od: fly <y...@N...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Obawiam sie, ze BRE to moze juz pomoc tylko bog. :-|
    -
    kto to jest "bog" ?

    pozdr.fly

  • 4. Data: 2005-11-17 16:49:58
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "fly" <y...@N...pl> napisał w wiadomości

    > -
    > kto to jest "bog" ?

    To ktos ze zbioru takich gosci, ktorzy sa posadzani o bycie
    wszechmogacymi lub tez co najmniej o bycie istotami o olbrzymich
    mozliwosciach.

    marekz

  • 5. Data: 2005-11-17 17:07:01
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik MarekZ napisal dnia 2005-11-17 17:49:

    > To ktos ze zbioru takich gosci, ktorzy sa posadzani o bycie
    > wszechmogacymi lub tez co najmniej o bycie istotami o olbrzymich
    > mozliwosciach.

    Rozumiem że jest to zbiór wieloelementowy? :)

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 6. Data: 2005-11-17 17:09:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Kaminski wrote:

    > Rozumiem że jest to zbiór wieloelementowy? :)

    A dokładnie trzyelementowy :-) BTW - mam nadzieję, że Pan B. ma poczucie
    humoru i nie obrazi się za nazwanie Go "elementem" ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 7. Data: 2005-11-17 17:47:57
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Kaminski" <m...@g...art.pl> napisał
    w wiadomości news:dliddp$qem$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Rozumiem że jest to zbiór wieloelementowy? :)

    Jest to zbior wysoce wieloelementowy. :-)

    marekz

  • 8. Data: 2005-11-17 19:02:07
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    relax napisał(a):

> [...]
    > wniosek zaginął i nie bedzie kasy w tym tygodniu.
    > Jak może wniosek ginąć w banku ???????????
    > A może ktos z Grupowiczów jest w stanie pomóc ???????

    Nikt Ci nie jest w stanie pomóc. Z przykrością stwierdzam, że Multibank tak
    ma. Jakiś czas temu złożyłem również podanie o zwiększenie limitu
    odnawialnego bo mam tam teraz jakieś śmieszne 1000 złotych. Potrzebowałem
    tej kasy na urlop. Wiadomo - różnie bywa ;)

    Na początku określiłem, że chcę maksymalną możliwą wysokość kredytu na
    podstawie historii konta. Mając w tym samym banku kredytówkę na 3000
    złotych sądziłem, że to formalność. Jakież było moje zdziwienie gdy po
    dwóch tygodniach zażądano ode mnie fury papierów potwierdzających wysokość
    zarobków. Tłumaczę więc, że historia konta wyraźnie potwierdza wysokość
    dochodów i nie widzę sensu by jeszcze tracić czas na zbieranie zaświadczeń

    Oczywiście mogłem sobie gadać do ściany. Multibank swoje wie i koniec,
    kropka

    Nie ma to jak sztywne wytyczne i spadaj kliencie. Zabierasz nam czas

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098