  • 1. Data: 2005-11-17 13:26:05
    Temat: Przelew do banku internetowego
    Od: "Michael" <b...@p...fm>

    Witam serdecznie

    Jestem studentem, założyłem ostatnio konto w banku internetowym (mBank) i
    chciałem, żeby spływało na nie stypendium naukowe. Niestety w Dziale Spraw
    Studenckich mojej uczelni poinformowano mnie, że ich system informatyczny
    nie umożliwia przelewania do banków internetowych. Tzn. przeleją do każdego
    banku, tylko nie internetowego. Czy to możliwe?

    Z góry dzięki za odpowiedź

    Michał

  • 2. Data: 2005-11-17 13:29:28
    Temat: Re: Przelew do banku internetowego
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michael napisał(a):

> [...]
    > nie umożliwia przelewania do banków internetowych. Tzn. przeleją do każdego
    > banku, tylko nie internetowego. Czy to możliwe?

    Toz, to jakies bzdury. Podaj im numer konta i tyle.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-11-17 13:40:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michael <b...@p...fm> wrote:
> [...]
    > system informatyczny nie umożliwia przelewania do banków
    > internetowych. Tzn. przeleją do każdego banku, tylko nie

    Pewnie maja podpisana umowe z jakims bankiem ;)
    Ktora to uczelnia z ciekawosci?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 4. Data: 2005-11-17 13:41:26
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    Michael napisał(a):

> [...]
    > nie umożliwia przelewania do banków internetowych. Tzn. przeleją do każdego
    > banku, tylko nie internetowego. Czy to możliwe?

    bzdura
    podaj im 26 cyfr swojego konta i bedzie po sprawie. nie masz obowiazku
    podawac nic wiecej.

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!

  • 5. Data: 2005-11-17 15:07:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Sarpedon napisał(a):

    > bzdura
    > podaj im 26 cyfr swojego konta i bedzie po sprawie. nie masz obowiazku
    > podawac nic wiecej.

    A jak będą pytać o nazwę banku to podaj BRE Bank SA i tyle na temat. :-)

  • 6. Data: 2005-11-17 15:18:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > A jak będą pytać o nazwę banku to podaj BRE Bank SA i tyle na temat.
    > :-)

    A najlepiej to w ogóle nie tracić czasu na jakiekolwiek gadki tylko
    wydrukować sobie w 2 egzemplarzach pisemko o treści "Uprzejmie proszę o
    przekazywanie mojego stypendium na konto bankowe o numerze xxx ...." i po
    uzyskaniu potwierdzenia na jednym z egzemplarzy przyjęcia pisma przez
    dziekanat zapomnieć o sprawie :-) No chyba, że dyskusje z kobietami w
    dziekanacie oraz ich edukowanie w zakresie ustaw/regulaminów/dobrych
    obyczajów jest czyimś hobby :-D

    przyszłość/ Woody Allen

  • 7. Data: 2005-11-17 18:01:08
    Od: Trzypion <_...@n...pl>

    On Thu, 17 Nov 2005 14:26:05 +0100, "Michael" <b...@p...fm>
    wrote:

> [...]
    >nie umożliwia przelewania do banków internetowych. Tzn. przeleją do każdego
    >banku, tylko nie internetowego. Czy to możliwe?

    Możliwe, że Cię poinformowali. Natomiast inna sprawa, że baby BREDZĄ.
    --
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_

  • 8. Data: 2005-11-17 18:24:38
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Michael <b...@p...fm> wrote:
    > nie umożliwia przelewania do banków internetowych. Tzn. przeleją do każdego
    > banku, tylko nie internetowego. Czy to możliwe?

    Pieprzą. Mogą przelać nawet do Banku Spółdzielczego w Kruszwicy, co najwyżej
    z zagranicznymi kontami mógłby być problem.

    P.