  • 1. Data: 2005-11-17 19:22:58
    Temat: czek UK - jak wypelnic
    Od: "bulba" <s...@m...com>

    Hej,

    Mam ksiazeczke czekowa Natwest, ktorej nie uzywam, bo po co. Ale potrzebuje
    wystawic czek na 1GBP na siebie i przeslac do banku.

    No i jestem zielony i szczerze mowiac nie wiem, jak i co wypelnic. Macie
    jakies doswiadczenia w wystawianiu czekow??

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2005-11-17 21:43:18
    Temat: Re: czek UK - jak wypelnic
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "bulba" <s...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > No i jestem zielony i szczerze mowiac nie wiem, jak i co wypelnic. Macie
    > jakies doswiadczenia w wystawianiu czekow??

    Idz do banku i tam Ci pomoga a nawet za Ciebie wypisza.

  • 3. Data: 2005-11-18 05:57:10
    Od: Marek Barbaszyński <m...@i...com.pl>

    bulba wrote:
> [...]
    >
    > No i jestem zielony i szczerze mowiac nie wiem, jak i co wypelnic.
    > Macie jakies doswiadczenia w wystawianiu czekow??

    W pole 'Payable to' wpisujesz swoje imie i nazwisko, piszesz kwotę
    cyframi (jeżeli okrągła, bez pensów to na ich miejscu kreseczka),
    w pole amount wpisujesz kwote slownie (np. one pound only - only nie jest
    konieczne, ale bywa uzywane do zaznaczenia ze kwota jest okragla),
    do tego data i podpis.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszyński
    ---- The signature has been optimized away