    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Policzmy rentowność OFE ZUS LOKATA
    Date: Wed, 9 Mar 2011 23:30:46 +0100

    już nawet nie liczę tego miodu na dzień 1 stycznia 2009

    jednostka uczestnictwa urosła o 200%
    prowizie wzięte
    a efektywnie jak lokata i to marna

    oczywiście winnych nie będzie

    w zakresie handlu akcjami wynik marny i wniosek - po kiego podejmować takie
    ryzyko (w każdej chwili to się może zawalić, albo fund może utopić kasę np w
    toksykach), skoro efektywnie jest to odpowiednik cienkiej lokaty???

    w zakresie obligów to już ustaliliśmy
    skoszenie prowizji za przełożenie kasy z lewej do prawej kieszeni

    teraz pozostaje wyłącznie się zastanowić, kto podnosi najwiekszy raban
    ergo kto na tym realnie traci

    nie myślę o przyszłych emerytach, bo jak zauwazyliśmy większość z nich zyje
    w przeświadczeniu o jakimś kosmicznie zajebistym koszeniu kapuchy na
    emeryturke w OFE

    dla mnie temat zamkniety
    żenua

    Panie Tusk zamknij ten bałagan i zapytaj expertów gdzie błąd w poniższych
    moich wyliczeniach.